کد خبر : 28011
تاریخ انتشار : شنبه 5 اردیبهشت 1394 - 9:02
-

افتخاری:شمسایی خودش این کاره است و ما نگران تاسیسات نیستیم/او را برای تیم زیر۲۱ سال در نظر گرفتیم

افتخاری:شمسایی خودش این کاره است و ما نگران تاسیسات نیستیم/او را برای تیم زیر۲۱ سال در نظر گرفتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برای وحید شمسایی مثل یک کنکور است، گفت: شمسایی را برای تیم زیر ۲۱ سال ایران مدنظر داریم. سیدرضا افتخاری درباره برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در اصفهان به جای تهران با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: ما به کنفدراسیون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برای وحید شمسایی مثل یک کنکور است، گفت: شمسایی را برای تیم زیر ۲۱ سال ایران مدنظر داریم.
سیدرضا افتخاری درباره برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در اصفهان به جای تهران با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: ما به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه زدیم که یا مسابقات را به تعویق بیندازند و یا اگر امکان تعویق نیست، اجازه بدهند بازی‌ها در اصفهان برگزار شود که با گزینه دوم موافقت شد. اصفهان امکانات خوبی دارد و شرایط میزبانی‌اش از تهران هم بهتر است.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا فدراسیون فوتبال رزرو بودن سالن آزادی را پیش بینی نکرده بود؟، تصریح کرد: وقتی متوجه شدیم سالن آزادی رزرو است که برای حضور بانوان در سالن نامه زدیم. آن موقع بود که با خبر شدیم والیبال میزبان لیگ جهانی است. یعنی اگر برای حضور بانوان در سالن اقدام نمی‌کردیم ممکن بود تا مدت‌ها بعدتر هم متوجه نشویم. خوشبختانه بلافاصله بعد از آن، معطل نکردیم و خیلی زود گزینه‌های دیگر را بررسی کردیم.

رئیس کمیته فوتسال در خصوص کمک این کمیته به تیم تاسیسات برای جام باشگاه‌ها، تاکید کرد: هر کاری از دستمان بر بیاید انجام می‌دهیم ولی خوشبختانه شمسایی خودش این کاره است و ما نگران تاسیسات نیستیم. ما قطعا به زودی جلسه هیات رئیسه فوتسال را برگزار خواهیم کرد تا برای بازیکن کمکی، به تاسیسات مشکلی نباشد.

وی درباره اختلافات تیم تاسیسات تهران با تیم ماهان قم برای حضور ابوالقاسم عروجی در تیم تهرانی، یادآور شد: به تمامی استان‌ها به صورت بخشنامه ابلاغ کردیم که مدت قرارداد پایان یک فصل فوتسالی است نه یک سال. الان هم فصل ۹۴-۹۳ تمام شده است. من گفتم این دستورالعمل را به استان قم هم بدهند که خیال مسئولان این باشگاه راحت باشد.

افتخاری ادامه داد: البته به نظرم این بازیکن باید تسویه حساب مالی داشته باشد و بهتر است با رضایت باشگاه ماهان برود. ظاهرا جلالی (مالک باشگاه ماهان) به دنبال تقویت تیمش است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره بازگشت «خسوس کاندلاس» سرمربی تیم ملی به ایران و احتمال تقویت نیمکت تیم ملی از سوی کمیته فنی و توسعه، خاطرنشان کرد: دستیاران خسوس و مربیان تیم ملی را کمیته فنی و توسعه فوتسال تعیین نمی‌کند. این کمیته فوتسال است که مربیان تیم ملی را انتخاب می‌کند. کمیته فنی می‌تواند گزینه‌هایش را پیشنهاد بدهد.

رئیس کمیته فوتسال همچنین درباره صحبت‌های ضد و نقیضش برای مربیگری وحید شمسایی در تیم ملی فوتسال، افزود: من خودم با شمسایی صحبت کردم و به او گفتم می‌خواهیم هدایت تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ایران را در سال ۲۰۱۷ به تو بدهیم. این برای خود وحید هم خوب است چون نسبت به این تیم شناخت پیدا می‌کند. اگر آن موقع رسیده باشد به حدی که بتوانیم نیمکت تیم ملی را به او بدهیم، حتما این کار را خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: فوتسال جام باشگاه‌های آسیا برای شمسایی یک کنکور است. اگر او بتواند تاسیسات را به عنوان قهرمانی برساند، ما امیدوار می‌شویم که در انتخابمان اشتباه نکرده‌ایم.

افتخاری در پایان گفت: خودم هم به شمسایی گفتم که نمی‌خواهم آسیبی به اعتبارت برسد. من با هر فردی مشورت کردم، همین را گفت که شمسایی باید پله پله به تیم ملی برسد. ما مسیر خوبی برای وحید شمسایی تعیین کرده‌ایم و فکر می‌کنم به نفع خودش هم باشد.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.