کد خبر : 28008
تاریخ انتشار : شنبه 5 اردیبهشت 1394 - 10:02
-

حذف میزبان در نیمه‌نهایی

حذف میزبان در نیمه‌نهایی

به گزاش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ مرحله نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های فوتسال اروپا شب گذشته با برگزاری ۲بازی به پایان رسید و دو تیم غیرت آلمانی قزاقستان و بارسلونا اسپانیا به فینال این مسابقات راه پیدا کردند. این مسابقات با حضور ۴ تیم بارسلونا اسپانیا٬ غیرت آلماتی قزاقستان٬ اسپورتینگ لیسبون پرتغال و دینا مسکو روسیه٬ به

به گزاش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ مرحله نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های فوتسال اروپا شب گذشته با برگزاری ۲بازی به پایان رسید و دو تیم غیرت آلمانی قزاقستان و بارسلونا اسپانیا به فینال این مسابقات راه پیدا کردند. این مسابقات با حضور ۴ تیم بارسلونا اسپانیا٬ غیرت آلماتی قزاقستان٬ اسپورتینگ لیسبون پرتغال و دینا مسکو روسیه٬ به میزبانی مئو آرنا شهر لیسبون پرتغال برگزار می‌شود.

در نخستین دیدار نیمه‌نهایی غیرت آلماتی قزاقستان با درخشش بازیکنان برزیلی خود٬ موفق شد در پایان دو وقت عادی و اضافه با حساب ۷ بر ۴ دینا مسکو روسیه را شکست دهد تا برای دومین بار به فینال جام باشگاه‌های اروپا صعود کند. در این دیدار که در پایان وقت‌های عادی ۳ بر ۳ مساوی پیگیری شد٬ لئو (۴ گل)٬ دیوانی٬ داگلاس و لوکایان برای غیرت آلماتی و اسکردینهو (۲ گل) و دیمیتری پرودنیکوف برای دینا مسکو گل‌زنی کردند.

در دومین مسابقه شب گذشته بارسلونا اسپانیا موفق شد میزبان را با نتیجه پرگل ۵ بر ۳ حذف کند تا حریف غیرت آلماتی در دیدار فینال شود. در این بازی رکورد تماشاگران فوتسال در اروپا با خضور ۱۲,۰۷۶ نفر شکسته شد. گل‌های این دیدار توسط  ویلده (۲ گل)٬ دیگو٬ باتریا و پاکو سدانو برای بارسلونا و دیوگو٬ ژوآئو ماتوس و کایو برای لیسبون به ثمر رسید.

بدین ترتیب فردا شب دو تیم غیرت آلماتی قزاقستان و بارسلونای اسپانیا برای فتح چهاردهمین جام با هم دیدار خواهند کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نیما کریمی شنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

بارسلونا اینقد خوش شانسه که نگو.من بازیاشو دیدم.
حتما دیشبم چندتا توپ به تیرکش خورده و چندتا تک به تک رو نخورده که تونسته ببره