کد خبر : 28236
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 - 23:40
دسته‌بندی نشده
-

غیرت قزاقستان با شکست بارسلونا قهرمان اروپا شد

غیرت قزاقستان با شکست بارسلونا قهرمان اروپا شد
تیم غیرت آلماتی برای دومین بار جام قهرمانی لیگ اروپا را بالای سر برد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ تیم فوتسال غیرت آلماتی قزاقستان با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل بارسلونا اسپانیا موفق به کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا فصل ۲۰۱۴-۱۵ شد. در دیدار فینال این مسابقات که ساعتی پیش به میزبانی استادیوم مئو آرنا شهر لیسبون پرتغال برگزار شد تیم فوتسال غیرت آلماتی موفق شد با درخشش بازیکنان برزیلی خود قهرمان اسپانیا را شکست دهد و برای دومین بار در ۳ سال اخیر جام قهرمانی اروپا را بالای سر ببرد. در این دیدار هومبرتو٬ دیوانی و ایگور برای غیرت گلزنی کردند. گل‌های بارسلونا نیز توسط سعد اسیس و لین وارد دروازه غیرت شد.

در دیدار رده‌بندی اسپورتینگ توانست ۸ بر ۳ دینا مسکو را مغلوب کند. در این دیدار نسبت به بازی نیمه‌نهایی تماشاگران کمتری میزبان را همراهی می‌کردند (۸۵۰۰ نفر). آلکس (۴ گل)٬ ژوآئو ماتوس٬ دیوگو٬ مارسلینو و کریستیانو برای اسپورتینگ و اسکردینهو (۲ گل) و یان کوزونوک گل‌های دینا را بثمر رساندند.

Kairat Almaty eufa 2015 (3)

بدین ترتیب در پایان این فصل از جام باشگاه‌های اروپا تیم‌های غیرت آلماتی٬ بارسلونا اسپانیا٬ اسپورتینگ لیسبون پرتغال و دینا مسکو روسیه در رده های اول تا چهارم قرار گرفتند.

در پایان مسابقات و در مجموع تمامی مراحل کافه (اسپورتینگ کلوپ د پاریس)٬ دیمیتری پرودنیکوف (دینا مسکو) و توبه (باکو یونایتد) با ۱۰ گل عنوان برترین گل‌زن جام را از آن خود کردند.

از نکات جالب این مسابقات این است که در ۴ دوره گذشته تیم‌های بارسلونا و غیرت بصورت متوالی و یک سال درمیان به عنوان قهرمانی دست یافته‌اند. در ۴ دوره گذشته این برای اولین بار بود که تیمی از روسیه در فینال حضور نداشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.