کد خبر : 28483
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 - 12:14
دسته‌بندی نشده
-

نصیرزاده: ملاک اتمام قرارداد بازیکن، اتمام فصل است/ عروجی بازیکن آزاد محسوب می شود

نصیرزاده: ملاک اتمام قرارداد بازیکن، اتمام فصل است/ عروجی بازیکن آزاد محسوب می شود
رئیس کمیته تدوین مقررات با بیان اینکه ملاک اتمام قرارداد بازیکن ها، اتمام فصل است، عروجی را بازیکن آزاد دانست و قراردادش با تاسیسات را قانونی خواند.

هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران درباره اختلاف نظر به وجود آمده بین باشگاه تاسیسات دریایی و ماهان تندیس قم بر سر انتقال ابوالقاسم عروجی، توضیح داد: قانون فیفا می گوید ملاک حضور یک بازیکن در تیمی، فصل است. زمانی که بازی های فصل تمام شد آن بازیکن در صورت تمدید نکردن قراردادش برای یک فصل دیگر، آزاد محسوب می شود.

رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: هیچ باشگاهی حق ندارد وقتی هیچ مسابقه ای وجود ندارد، بازیکن را نگه دارد. اگر به عنوان مثال جام حذفی برگزار می شد، آنگاه عروجی باید تا تاریخ پنج شهریور در ماهان تندیس می ماند. اما الآن که قراردادش برای فصل دیگر ادامه ندارد و تا ۵ شهریور هم هیچ مسابقه ای نیست، عروجی بازیکن آزاد محسوب می شود.

وی ادامه داد: آیین نامه نقل و انتقال می گوید ملاک اتمام قرارداد بازیکن، فصل است. البته این را فیفا هم می گوید. اما در کل ملاک قانونی است که فدراسیون فوتبال تدوین می کند چرا که این آیین نامه با فیفا هماهنگ شده است.

نصیرزاده در پایان ضمن اشاره به اینکه دیگر در مورد فوتسال اظهار نظر نمی کند، به خبرنگارfut5al گفت: فوتسال تمام حاشیه است. ما هر مصاحبه ای که با پایگاه خبری فوتسال می کنیم، آقایان در جلسه هیات رئیسه علیه ما موضع می گیرند. بنابراین دیگر در مورد فوتسال صحبت نخواهم کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساروی متعصب چهارشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵

پس چرا باز حرف زدی؟؟؟
دفعه آخرت باشه در مورد شهروند ساری کارشناسی کردی.. آفرین
آقا نجاریان امسال تیم رو خوب ببندین مثل مارسال نشه
نتایج پارسال افتضاح بود