کد خبر : 28667
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 - 12:59
-

امکان تغییر سالن نقش جهان نیست/ با تمهیدات لازم هواداران مشکلی برای رفت و آمد نخواهند داشت

امکان تغییر سالن نقش جهان نیست/ با تمهیدات لازم هواداران مشکلی برای رفت و آمد نخواهند داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سالن برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا از سوی مسئولان AFC انتخاب شده و به همین دلیل امکان تغییر آن وجود ندارد. پس از اینکه سالن نقش جهان برای میزبانی تمامی بازی‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا انتخاب شد مسئولان باشگاه تاسیسات دریایی نماینده ایران در این دوره از رقابت‌ها نسبت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سالن برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا از سوی مسئولان AFC انتخاب شده و به همین دلیل امکان تغییر آن وجود ندارد.

پس از اینکه سالن نقش جهان برای میزبانی تمامی بازی‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا انتخاب شد مسئولان باشگاه تاسیسات دریایی نماینده ایران در این دوره از رقابت‌ها نسبت به برگزاری بازی‌ها در این ورزشگاه معترض شدند.

عباس ترابیان رئیس ستاد برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا در خصوص اینکه آیا با تغییر سالن برگزاری بازی‌ها موافقت خواهد شد یا خیرگفت: ما هم نظرمان این بود که بازی‌ها در سالن پیروزی برگزار شود زیرا این سالن هم تجربه برگزاری جام باشگاه‌های آسیا را داشته و هم در مرکز شهر قرار دارد و هواداران بهتر می‌توانند در ورزشگاه حاضر شوند اما تصمیم گرفته شده از سوی مسئولان AFC بوده و آنها نظرشان این بوده که صد در صد بازی‌ها در سالن ۲۵ آبان نقش جهان برگزار شود.

وی ادامه داد:‌ما با مسئولان هیأت فوتبال اصفهان تمهیدات لازم را خواهیم چید تا برای رفت و آمد هواداران به سالن نقش جهان مشکلی وجود نداشته باشد و آنها بتوانند به راحتی این مسیر را طی کنند. با توجه به اینکه تصمیم از سوی مسئولان AFC بوده تغییر سالن بازی مقدور نیست. هر چند که ما تمام تلاش خود را انجام دادیم تا تاثیرگذاری لازم را داشته باشیم اما آنها سالن نقش جهان را انتخاب کردند.
منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.