کد خبر : 28673
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 - 13:03
-

شمسایی:از ترابیان خواهش می‌کنم سالن مسابقات را عوض کند

شمسایی:از ترابیان خواهش می‌کنم سالن مسابقات را عوض کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم تاسیسات دریایی با بیان اینکه این تیم با برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در سالن نقش جهان ضرر می‌کند گفت: از عباس ترابیان خواهش می‌کنم سالن مسابقات را عوض کنند. وحید شمسایی درباره تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در سالن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم تاسیسات دریایی با بیان اینکه این تیم با برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در سالن نقش جهان ضرر می‌کند گفت: از عباس ترابیان خواهش می‌کنم سالن مسابقات را عوض کنند.
وحید شمسایی درباره تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در سالن نقش جهان به جای سالن پیروزی، اظهار کرد: ما امیدوار بودیم بتوانیم از امتیاز میزبانی خود به خوبی استفاده کنیم. هرچند می‌دانیم عباس ترابیان با تمام وجود زحمت کشیده و کار کرده است ولی ایشان باید خودش را کنار تیم ما بگذارد.

وی افزود: بعد از آنکه تهران به خاطر نداشتن سالن استاندارد نتوانست میزبان جام باشگاه‌ها شود، اصفهان و سالن پیروزی به عنوان میزبان انتخاب شد. با این حال با تغییر سالن، ما ضرر خواهیم کرد. سالن نقش جهان برای ما حالت گنگ دارد و با این سالن آشنایی نداریم.

سرمربی تاسیسات با بیان اینکه این باشگاه امروز نامه‌ای را برای تغییر سالن نقش جهان به فدراسیون خواهد زد، تاکید کرد: برگزاری بازی در سالن نقش جهان مثل این بود که ما مسابقات جام باشگاه‌ها را به جای تهران در اسلامشهر برگزار کنیم. اگر اینطور بود که مسابقات را در همین تهران و در سالن‌های خوب افسریه و حکیمیه برگزار می‌کردیم. فاصله سالن نقش جهان تا مرکز شهر بسیار زیاد است و قطعا از برگزاری مسابقاتمان در این سالن ضرر خواهیم کرد.

شمسایی تاکید کرد: باید از عباس ترابیان تشکر کنم. او سه روز وقت گذاشت تا نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا از امکانات اصفهان بازدید کند ولی مشخص است وقتی یک سالن شیک‌تر و تازه ساخت‌تر باشد، نماینده AFC آنرا انتخاب می‌کند. قبول داریم که سالن نقش جهان بسیار شیک و تمیز و با امکانات بالاست ولی سالن پیروزی هم اعتبار سالن‌های فوتسال اصفهان و ایران است و ما اولین دوره جام باشگاه‌های آسیا را هم در این سالن میزبانی کردیم.

وی افزود: ضمن اینکه سالن پیروزی مدخل شهر اصفهان است و تماشاگران خیلی راحت می‌توانند به سالن بیایند. الان فاصله شهر تا نقش جهان زیاد است و ما نمی‌توانیم از میزبانی خود به خوبی استفاده کنیم. برای همین از ترابیان خواهش می‌کنم سالن نقش جهان را عوض کند.

سرمربی تیم تاسیسات در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره مشکل ابوالقاسم عروجی بازیکن فصل گذشته ماهان برای پیوستن به تاسیسات، تاکید کرد: من قبلا هم گفته بودم با علم به اینکه عروجی بازیکن آزاد است، با او مذاکره کرده و قرارداد جهار برگی هم امضا شد. عروجی خودش دوست داشت به تاسیسات بیاید و ما هم بعد از اتمام فصل با او مذاکره کردیم.

شمسایی ادامه داد: عروجی خودش هم دوست دارد یک پله به جلو بیاید. او چند ماهی است که به تیم ملی دعوت شده و می‌خواهد با حضور در تیم تاسیسات و جام باشگاه‌های آسیا جایگاهش را در تیم ملی محکم‌تر کند. واقعا این زیبنده فوتسال ما نیست که مسئولان یک باشگاه مصاحبه کنند و بگویند بازیکنی که قرارداد ندارد را به باشگاه تاسیسات نمی‌دهند.

سرمربی تاسیسات در پایان گفت: عروجی چند باری با مسئولان ماهان صحبت کرد ولی نتوانست تسویه حساب مالی بگیرد. برای همین او نامه شکایتش را به کمیته انضباطی داده تا این مرجع درباره مشکلش تصمیم بگیرد ولی وقتی کار به اینجا می‌رسد، واقعا قشنگ نیست. امیدوارم این مسئله هم هرچه زودتر ختم به خیر شود. ما نه دوست داریم باشگاه ماهان متضرر شود و نه عروجی و نه تیم تاسیسات.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

چقدر تو پررویی وحید شمسایی ، هر چی بازیکن خوب که بوده گرفتی، همه ایرانم که بسیج شدن قهرمان بشید شما بازم نق میزنی، پارسال دبیری نه کسی بهش بازیکن داد نه پول ، رفتن اونجا همشون مریض شدن بازم سوم شدن ولی صدای هیچ کس در نیومد ، مرد باش اقا وحید ببینم از گروهتون میتونید سعود کنید

اسماعیل یکشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

سلطان وحید شمسایی

نام ... یکشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

ای بابا شما ها هم که رفیق وحید شمسایی هستید چرا نظرارو چاپ نمیکنید

محمد یکشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳

میگن خدا جای حق نشسته واقعا درسته !!!!!!!

نام ... یکشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷

چوب خدا صدا نداره آقا وحید

اصفهانی یکشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵

وحید شمسایی تو که د ه تا بازیکن ملی پوش گرفتی از چی میترسی؟؟سالن با سالن چه فرقی میکنه آخه ؟؟؟ از الان ترسیدی؟؟

نام ... دوشنبه , ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰:۲۱

اقا وحید باید بگم خدمتتون که این مسابقات زیر نظر afc برگزار میشه دیگه فدراسیون ایران نقشی نداره که شما با یه تلفن همه چیو به نفع خودت برگردونی، شما تمرکز کن رو بازی تیمت این بهونه ها رو هم واسه این میاری چون میدونی که نمیتونی نتیجه بگیری، فقط امیدوارم که تا قبل از مسابقات مربی تیم بمونی یهو نگی من مشکلات خوانوادگی دارم اصفهان نمیتونم بیام

نام ... دوشنبه , ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹

ترسیدى بدم ترسیدى