کد خبر : 28646
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 - 12:05
-

فوتسال باشگاهی آسیا جایگزین برنامه‌های عمو پورنگ!

فوتسال باشگاهی آسیا جایگزین برنامه‌های عمو پورنگ!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سال ۹۱ بود که سالن چند منظوره ۲۵ آبان مجموعه نقش جهان اصفهان به بهره‌برداری رسید، با این حال آماده نبودن کامل این سالن در زمان تکمیل موجب شد تا مدت‌ها پس از بهره‌برداری اولیه، این سالن قابلیت استفاده نداشته باشد. با این حال پس از آماده شدن نسبی، این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سال ۹۱ بود که سالن چند منظوره ۲۵ آبان مجموعه نقش جهان اصفهان به بهره‌برداری رسید، با این حال آماده نبودن کامل این سالن در زمان تکمیل موجب شد تا مدت‌ها پس از بهره‌برداری اولیه، این سالن قابلیت استفاده نداشته باشد.

با این حال پس از آماده شدن نسبی، این سالن به محلی برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های مناسبتی در شهر اصفهان تبدیل شد تا جایی که دیگر اصفهانی‌ها سالن ۲۵ آبان را نه به عنوان یک سالن ورزشی، بلکه به عنوان محل برگزاری برنامه‌های کودک می‌شناختند.

از سوی دیگر نیز جدا از بحث کاربری، اصفهانی‌ها همچنان چشم انتظار بودند که بالاخره سالن ۲۵ آبان که برخی از آن به عنوان سالن نقش جهان نیز یاد می‌کنند، به عنوان یک مجموعه ورزشی شناخته شود و تبعات مثبت و نتایج احداث این سالن ورزشی، به سود ورزش استان تمام شود.

بالاخره بعد از چند سالی که از مدت افتتاح این سالن سپری می‌شود، قرار است سالن ۲۵ آبان محل برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا شود تا این محل به میزبانی برای یکی از رویدادهای بین‌المللی ورزش اصفهان تبدیل شود.

روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته گذشته بازرس AFC به همراه رئیس ستاد برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا کشورمان به اصفهان سفر کرده و از سه سالن ۲۵ آبان، پیروزی و مخابرات بازدید داشتند تا یک سالن را برای میزبانی انتخاب کنند که در نهایت سالن ۲۵ آبان با توجه به فاکتورهایی نظیر امکانات رختکن، زمین و همچنین تماشاگر مناسب توانست نظر مثبت بازرس AFC را جلب کند و مقرر شد این مسابقات در این سالن برگزار شود.

به گزارش فارس در سال ۸۸ نیز اصفهان میزبان نخستین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بود که مسابقات در سالن پیروزی برگزار شد اما در این دوره سالن ۲۵ آبان این تجربه را به دست خواهد آورد و این سالن که با هزینه نسبتاً زیادی احداث شد، دیگر به عنوان سالن برنامه‌های عمو پورنگ شناخته نخواهد شد.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.