کد خبر : 28615
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 - 11:23
-

نمایندگان شورای شهر حمایت خوبی از منصوری داشتند

نمایندگان شورای شهر حمایت خوبی از منصوری داشتند
فرماندار قرچک گفت: تیم فوتسال شهید منصوری قرچک نماد افتخار ورزش قرچک در ورزش ایران و مایه نشاط جوانان این منطقه است و از همین رو گرایش جوانان به ورزش بیشتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرماندار قرچک گفت: تیم فوتسال شهید منصوری قرچک نماد افتخار ورزش قرچک در ورزش ایران و مایه نشاط جوانان این منطقه است و از همین رو گرایش جوانان به ورزش بیشتر شده است.
علی صادقی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری مسابقه های خیریه با همکاری هنرمندان، ورزشکاران و مسئولان می تواند علاوه بر ایجاد زمینه نشاط در میان مردم به ویژه جوانان، گام های موثری را برای آزادی زندانیان غیرعمد بردارد.

فرماندار قرچک برگزاری مسابقات ورزشی و گلریزان برای کمک به ازادی زندانیان و خانواده انها را بسیار مناسب دانست و افزود: حضور تیم فوتسال هنرمندان در شهرستان قرچک و کسب درامد مالی از محل بلیت فروشی مسابقه اقدامی بسیار ارزشمندی از لحاظ فرهنگی و اجتماعی در قرچک است.

فرماندار قرچک در خصوص حضور تیم فوتسال شهید منصوری در قرچک اظهار داشت: تیم فوتسال شهید منصوری قرچک نماد افتخار ورزش قرچک در ورزش ایران و مایه نشاط و جوانان این منطقه است و از همین رو گرایش جوانان به ورزش بیشتر شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون سهم بازیکنان شهید منصوری قرچک در تیم ملی فوتسال و رده های پایه تیم ملی بسیار مناسب است و با توجه به استقبال هواردان ازمسابقات و استعدادهای موجود در فوتسال قرچک می توان قرچک را پایتخت فوتسال ایران نامید.

صادقی بر حمایت از تیم شهید منصوری تاکید کرد و افزود: نمایندگان مردم در شورای شهر و شهرداری حمایت خوبی از این تیم داشتند و امیدواریم با حمایت فرمانداری این حمایتها تداوم داشته باشد.

فرماندار قرچک در پایان متذکر شد : ورزش امروز به عنوان یکی از ابزارهای فرهنگی در جهان شناخته می شود و دولتها با گسترش ورزش در میان جوانان از اعتیاد، بیکاری ،افسرگی و مشکلات بهداشتی و درمانی پیشگیری می کنند و ورزش می تواند به ما در عرصه مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان کمک کند.

همزمان با میلاد امام علی(ع) دیدار خیریه تیم فوتسال هنرمندان و شهید منصوری قرچک و شورای شهر قرچک با حضور علی صادقی فرماندار قرچک، بشیر عزیزی رئیس اداره ورزش و جوانان، اعضای شورای شهر قرچک، حجت الله موسوی شهردار قرچک، و جمعی از پیشکسوتان عرصه ورزش و هنرمندان قرچک در سالن شهدای هفتم تیر این شهر برگزار شد.

در این دیدار که با همت انجمن حمایت از زندانیان و شورای شهر قرچک برگزار شده بود بیش از ۱۰۰۰ تماشاگر مشتاق قرچکی در سالن شهدای هفتم تیر حضور داشتند و با تشویق های مکرر خود شور و حال خاصی به مسابقه بخشیدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

تیم شهید منصوری اصلا تیم پایه نداره که تو تیم ملی رده های پایه بازیکن داشته باشه چی میگی.از کله تیم منصوری فقط یدونشون بچه قرچکه شرم اوره