کد خبر : 28643
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 - 11:45
دسته‌بندی نشده
-

نژادفلاح:شکایت استقلالی ها ربطی به من ندارد/ افشارزاده باید پاسخگو باشد!

نژادفلاح:شکایت استقلالی ها ربطی به من ندارد/ افشارزاده باید پاسخگو باشد!
محمدحسین نژادفلاح در خصوص بحث شکایت بازیکنان تیم فوتسال استقلال از وی اظهار داشت: شکایت بازیکنان تیم فوتسال استقلال از باشگاه استقلال است و این باشگاه باید جوابگوی این شکایت باشد و من در این باره اظهارنظری نمی کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین نژادفلاح در خصوص بحث شکایت بازیکنان تیم فوتسال استقلال از وی اظهار داشت: شکایت بازیکنان تیم فوتسال استقلال از باشگاه استقلال است و این باشگاه باید جوابگوی این شکایت باشد و من در این باره اظهارنظری نمی کنم.

وی درباره اینکه افشارزاده اعلام کرده بابت این شکایت شخص نژادفلاح باید جواب بدهد، خاطرنشان کرد: باز هم تاکید می کنم این مساله شکایت تیم فوتسال استقلال از باشگاه است و در این باره افشارزاده باید پیگیری و در خصوص این شکایت اظهارنظر کند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گفته شده شما قبلا در باشگاه استقلال و در تیم فوتسال این باشگاه مسئولیت داشتید، بیان داشت: من یک مسئولیت جزیی در آن سال ها داشتم و فقط مشاوره می دادم نه چیز دیگری اما حالا در خصوص بحث شکایت هیچ صحبتی ندارم مطرح کنم و مدیرعامل باشگاه استقلال باید در این باره پاسخگو باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.