کد خبر : 28718
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 - 11:52
-

طیبی:افتخار می‌کنم کنار شمسایی بازی کنم/ منتظرم تا لیگ روسیه تمام شود

طیبی:افتخار می‌کنم کنار شمسایی بازی کنم/ منتظرم تا لیگ روسیه تمام شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی درباره انتخابش به عنوان بهترین فوتسالیست استان خراسان اظهار کرد: اول از همه باید از مسئولان برگزار کننده این مراسم تشکر کنم که مرا هم به این مراسم دعوت کرده بودند ولی به خاطر حضور در روسیه نتوانستم به مشهد بروم. وی افزود: تک تک کاندیداهایی که برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی درباره انتخابش به عنوان بهترین فوتسالیست استان خراسان اظهار کرد: اول از همه باید از مسئولان برگزار کننده این مراسم تشکر کنم که مرا هم به این مراسم دعوت کرده بودند ولی به خاطر حضور در روسیه نتوانستم به مشهد بروم.

وی افزود: تک تک کاندیداهایی که برای این بخش در نظر گرفته بودند، لیاقت این را داشتند که به عنوان برترین فوتسالیست استان انتخاب شوند ولی لطف خدا شامل حال من شد و از این بابت خوشحالم.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: خوشحال کننده است که در شهر خودم به عنوان برترین فوتسالیست انتخاب شدم. باید از تمام کارشناسان، مسئولان ورزش استان، هیات فوتبال که مرا انتخاب کردند، تشکر کنم. امیدوارم لیاقت این عنوان را داشته باشم.

وی ادامه داد: باید از تمام افرادی هم که برای من زحمت کشیدند، از جمله مربیان و تمام معلمان ورزشم در مدرسه تشکر کنم. همچنین تشکر ویژه به پدر و مادرم که در همه شرایط پشت من بودند و حمایتم کردند.

طیبی درباره شرایط تیم فوتسال نوریلسکی روسیه هم تصریح کرد: خوشبختانه شرایط خوبی در لیگ داریم. در پایان مسابقات احتمالا در رده ششم یا هفتم قرار می‌گیریم که به این ترتیب به مرحله پلی آف صعود می‌کنیم. مسابقات مرحله پلی آف از ۱۰ روز دیگر آغاز می‌شود و باید در این مرحله به مصاف تیم «گاز پروم» برویم.

وی درباره زمان بازگشتش به ایران و پیوستن به اردوی تیم ملی هم تصریح کرد: اگر از مرحله پلی آف که شامل دو بازی رفت و دو بازی برگشت می‌شود، صعود کنیم حدود ۲۰ روز دیگر به ایران باز خواهم گشت در غیر اینصورت دو هفته دیگر ایران خواهم بود.

لژیونر فوتسال ایران در خصوص شکست تیم نوریل در فینال جام حذفی و نرسیدن به عنوان قهرمانی، تاکید کرد: ما گروه سختی در جام حذفی داشتیم و همین که به فینال رسیدیم، قدم بزرگی برداشتیم. در مجموع جام حذفی کمک زیادی به تیم ما کرد.

طیبی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره پیشنهاد وحید شمسایی به وی برای فصل آینده و حضور در تیم تاسیسات دریایی، یادآور شد: آقا وحید همیشه به من لطف داشته است. خوشحالم که در لیست شمسایی بودم. من سابقه بازی کنار او را دارم.

وی اظهار کرد: افتخار می‌کنم کنار شمسایی بازی کنم ولی از او خواستم اجازه بدهد اول لیگ روسیه تمام شود تا بعد از آن تصمیم بگیرم. هنوز چیزی برای فصل بعد مشخص نیست.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

سلطانی داش حسین

نام ... دوشنبه , ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵

دست همه رو از پشت بستى، ی خورده صادق باش تو زندگیت همه تو ایران شخصیت تورو به عنوان …. میشناسن

عاشقتم حسین طیبی سه شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

عاشقتم حسین طیبی ایشالا هرجاهستی خداوند پشت پناهت باش

نام ... سه شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

عاشقت حسین. طیبی ایشالا هرجا هستی خداپشت و پناهت باش تو همه چی قبولت دارم دوستارتو…..ز..ک

نام ... سه شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

عاشقتم حسین طیبی ایشالا هرجاهستی خدا پشت و پناهت باش تو همه چی قبولت دارم دوستار تو ز..ک

ز..ک سه شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

عاشقت حسین. طیبی ایشالا هرجا هستی خداپشت و پناهت باش تو همه چی قبولت دارم دوستارتو…..ز..ک

ناشناس سه شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

حسین طیبی داداش یکم کمتر افتخار کسب کن دشمنات دارن مترکن یادت باشه تو قلب ما جای داری سلطان

نام چهارشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۸:۲۷

حسین طیبی با این حرفت نشون دادی بازیکن خیلی کوچیکی هستی!! تیمی مثل تاسیسات باید برای تو التماس کنه نه تو برای این تیم التماس کنی برای تو متاسفم!!!