کد خبر : 28890
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 - 11:17
-

ترابیان :فرقی نمی کند تاسیسات در چه سالنی بازی کند!/ فوتسال به جای عموپورنگ به نقش جهان رونق می دهد

ترابیان :فرقی نمی کند تاسیسات در چه سالنی بازی کند!/ فوتسال به جای عموپورنگ به نقش جهان رونق می دهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رییس ستاد برگزاری جام باشگاه‌های آسیا با اعلام این که امکان اعتراض به انتخاب سالن ۲۵ آبان وجود ندارد، اظهار کرد: مسئولین AFC و اسپانسر بازی‌ها این سالن را انتخاب کرده‌اند و از دست ما کاری ساخته نیست. عباس ترابیان اعتراض باشگاه تاسیسات به انتخاب سالن ۲۵ آبان را وارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رییس ستاد برگزاری جام باشگاه‌های آسیا با اعلام این که امکان اعتراض به انتخاب سالن ۲۵ آبان وجود ندارد، اظهار کرد: مسئولین AFC و اسپانسر بازی‌ها این سالن را انتخاب کرده‌اند و از دست ما کاری ساخته نیست.

عباس ترابیان اعتراض باشگاه تاسیسات به انتخاب سالن ۲۵ آبان را وارد ندانست و ادامه داد: مسئولین AFC این سالن را انتخاب کرده‌اند و ما نمی‌توانیم در انتخاب آنها دخالت کنیم. در ضمن سالن ۲۵ آبان امکانات به مراتب بهتری نسبت به سالن پیروزی دارد. تیم ما هم بسیار قدرتمند است و فرقی نمی‌کند که در کدام سالن بازی کند.

عضو کمیته فوتسال AFC تاکید کرد: نماینده شرکت WFG که اسپانسر جام باشگاه‌های آسیا معرفی شده است در این بازدید در اصفهان حضور یافت و این سالن را از لحاظ تصویربردای، تبلیغات محیطی و دسترسی به اینترنت مناسب دانست. با توجه به رضایت آنها از این سالن دیگر امکان هیچ نوع اعتراضی وجود ندارد.

ترابیان درباره سالن‌های میزبان مسابقات گفت: سالن ۲۵ آبان تنها سالن برگزاری بازی‌ها خواهد بود که در این سال‌ها از آن استفاده نشده و تنها در چند مورد عمو پورنگ در آن برنامه داشته است! انشاءالله با انجام این بازی‌ها این سالن هم رونق بگیرد. سه سالن پیروزی، مخابرات و آبفا هم برای تمرینات تیم‌ها در نظر گرفته شده است.

سرپرست ستاد برگزاری جام باشگاه‌های آسیا درباره پخش این مسابقات از صدا و سیما اظهار کرد: گویا بعضی از دوستان قبل از من با صدا و سیما مذاکراتی داشته‌اند و انشاءالله که مفید باشد. شرکت WFG برای تصویربرداری از صدا و سیما کمک خواهد گرفت و تمام بازی‌ها را هم پوشش می‌دهند.
منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدیه شنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

از فوتبالیست ها و فوتبال و فوتسال که آبی گرم نمیشه… اعموپورنگ بیاد برنامه اجرا کنه خیلی بهتر از بازی های خسته کننده است

نام ... شنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

از نظر معنی ان شالله درسته… نه انشالله