کد خبر : 28937
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 - 13:30
-

نصیری نیا:نمی توان گفت چه کسانی علیه فوتسال خراسان کار می کنند

نصیری نیا:نمی توان گفت چه کسانی علیه فوتسال خراسان کار می کنند
دروازه بان فردوسی مشهد گفت:برای اینکه بتوان فهمید چه کسانی علیه فوتسال خراسان رضوی و فردوسی کار می‌کنند شخص خاصی را نمی‌شود نام برد اما در مشهد همه به هم مرتبط هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجتبی نصیری نیا ارتباط با حضور خود در تیم فوتسال فردوسی اظهار داشت: قرارداد دو ساله‌ای با تیم اقتدار نوین فردوسی دارم که هم اکنون پس از پایان فصل یک سال آن گذشت و یک سال دیگر از آن باقی مانده است؛ تیم فردوسی تیم خوبی بود چرا که اغلب بازیکنان آن جوان بودند و در مجموعه جوان و افراد توانمندی در آن حضور داشتند که برای من پس از ۸ سال حضور در منصوری، بودن در این مجموعه تجربه جدیدی بود.
دروازه‌بان فردوسی مشهد افزود: بنده به هیچ وجه از انتخاب خودم پشیمان نیستم و با توجه به اینکه در یک برهه‌ای بحث کناره گیری از لیگ مطرح شد ذهن تمامی بازیکنان مشغول شد اما به شخصه نیز خودم را خیلی وارد این مسائل نکردم چرا که این مسائل به بازیکنان مرتبط نمی‌شود.
نصیری نیا بیان کرد: متاسفانه ایرادی که در فوتسال مشهد وجود دارد این است که فردی می‌آید بیشترین خرج و هزینه را می‌کند اما از یک سوء افرادی قصد دارند وی را تخریب کنند؛ فوتسال مشهد بیشترین خرج را در کشور می‌کند اما در همین حال بیشترین آسیب و ضرر در مشهد وجود دارد چرا که اگر این مسئله نبود هم اکنون بیشترین برد در لیگ را دو نماینده مشهد می‌داشتند و هم اکنون در رتبه هفتم قرار نمی‌گرفتند.
نصیری نیا گفت: فردوسی مشهد از جمله معدود تیم‌هایی بود که بنده در لیگ دیدم که به تنهایی و مستقل بالا آمد و‌‌‌ همان سال از لیگ بر‌تر سقوط نکرد اما متاسفانه مشکلی که وجود دارد این است که در زمانی یک نفر به دنبال خدمت به فوتسال خراسان رضوی است همه با هم بر علیه‌اش قرار می‌گیرند و یکی از نقاط مثبتی که برای فردوسی وجود داشت این بود که حتی خطر سقوط را هم احساس نکرد.
وی بیان کرد: برای اینکه بتوان فهمید چه کسانی علیه فوتسال خراسان رضوی و فردوسی کار می‌کنند شخص خاصی را نمی‌شود نام برد اما در مشهد همه به هم مرتبط هستند؛ مسئله‌ای که وجود دارد این است که هم اکنون فردوسی چگونه می‌خواهد تیم داری کند چرا که از تیرماه لیگ شروع می‌شود اما باید در این یکی دو هفته مشخص می‌شود که وضعیت تیم و بازیکنان چگونه می‌شود تا بتوان براساس آن برنامه ریزی کرد.
گلر سابق تیم ملی گفت: رفاقت زیادی با مجموعه تیم دارم اما برای ماندن نیز رفاقت از بازی کردن جدا می‌شود چرا که هم من باید بتوانم خواسته‌های باشگاه را عملی کنم و هم آنها تا به این گونه نیز بتوان ادامه همکاری داد چرا که بنده بازیکن حرفه‌ای هستم.
نصیری نیا بیان می‌کند: هم اکنون دو پیشنهاد مبنی بر حضور در تیم‌های دیگر لیگ برتری دارم اما چون قرار داد با فردوسی منعقد کرده‌ام باید منتظر باشم تا ببینم که وضعیت این تیم چگونه می‌شود؛ در صورت اینکه این تیم، تیم داری کند باقی می‌مانم اما اگر این کار صورت نگیرد نیز به پیشنهادهای دیگر تیم‌هایم فکر می‌کنم.
وی تصریح کرد: خوشبختانه باشگاه فردوسی جزو محدود باشگاه‌هایی است که در هیچ زمینه‌ای کوتاهی نکرده به ویژه بحث قراردادهای بازیکنانش که به عنوان مثال تاکنون من نیز ۷۰ درصد هزینه قرار داد را دریافت و ۳۰ درصد آن باقی مانده است؛ خوشبختانه حُسنی که تیم‌های مشهدی دارند این است که وعده‌هایی که می‌دهند واقعیت است نه اینکه بیایند وعده‌ای بدهند و آن را عملی نکنند چرا که اگر این اتفاق افتد به این گونه انگیزه بازیکنان کم رنگ می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مشهد چهارشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳

پیش بعضیا چیزی دیگه میگی بعد تو مصاحبت میای تعریف میکنی از نعمتی،یه رو باش نترس پولتو میدن

نام ... پنجشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

مثل اینکه یادت رفته اون موقع که به خواسته هات توجه نکرده بودن ۲۰بار ساک بستی تا بری یادت رفته به صدها نفر میگفتی هیچی ندارن جز پول اولین نفری بودی که میگفتی عمرا دیگه فردوسی نمیمونم مگه آبرومو از سر راه اوردم