کد خبر : 28979
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 - 13:59
-

ناظم الشریعه در آب نمک تیم ملی!

ناظم الشریعه در آب نمک تیم ملی!
در شرایطی که خبرگزاری‌ها از احتمال قطع همکاری میان خسوس و فدراسیون در پی تصمیمات اخیر کمیته فوتسال روایت می‌کنند، منابع آگاه از حضور احتمالی محمد ناظم الشریعه خبر می دهند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در شرایطی که نارضایتی خسوس بابت رقم قرارداد و تاخیر در پرداخت همان مبلغ هم باعث شده تا وی با کوچکترین بهانه‌ای ماندن طولانی مدت در اسپانیا را بر حضور در ایران ترجیح دهد، کمیته فوتسال با دو ماه کسر حقوق عرصه را بر این مربی اسپانیایی تنگ تر کرده که با شناخت روحیات کنونی خسوس احتمال جدای این مربی از تیم ملی بالاتر برود.

این احتمال هرگز کم نیست چراکه خسوس کاندلاس به نظر شرایط راحت تری را در اسپانیا می گذراند که حاضر نشده تاکنون به ایران بازگردد و تنها سفرهای برون مرزی تیم ملی را در زمره کارهای واجب خود قرار داده است. در این سمت نیز کمیته فوتسال با سیاست کنونی ورزش ایران که از ناز کردن مربیان خارجی گله‌مند است کم کم آماده تغییرات و اقداماتی شده که صدای آن پس از جلسه با خسوس بلند خواهد شد.

آن طور که برخی منابع آگاه می‌گویند با توجه به اینکه فعلا کمیته فوتسال نظری بر روی سرمربیگری شمسایی ندارد، محمد ناظم‌الشریعه جدی‌ترین کاندیدای جایگزینی خسوس است که بررسی واکنش‌های وی به پیشنهادات اخیر باشگاهی اش این شانس را بیشتر و بیشتر می‌کند.

ناظم الشریعه باتجربه و با اخلاق فوتسال ایران که با تیم حفاری توانست بار دیگر در فوتسال قدرت نمایی کند، هنوز به هیچ باشگاهی جواب قطعی برای قبول سرمربیگری نداده و به طور ضمنی جواب های قطعی‌اش را منوط به روشن شدن تکلیف تیم ملی کرده است تا این شنیده که کمیته فوتسال وی را در آب نمک تیم ملی خوابانده بیش از پیش جدی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

خداوکیلی حقش هست همه فوتسالی ها قبولش دارند

علی امینی جمعه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰:۱۵

ضمن احترام به همه بزرگان فوتسال مملکت آقای ناظم الشریعه یکی از با اخلاق ترین و بهترین مربیان فوتسال ایران هستند. امید آن دارم در هر سنگری که قرار میگیرند پیروز و سربلند باشند.

نام ... جمعه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

واى به حال تیم ملى که این گزینه تیم ملى شده

..... شنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۹:۳۲

واقعا مربی با اخلاق وخداشناسی وتو حرفه خودشم خیلی موفق عمل میکنه پس میتونه گزینه خوبی باشه

نام ... شنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

با همه احترامی که برای ایشان قائل هستم ولی آقای ناظم شریعه بعنوان کمکی گزینه خوبی است ولی بعنوان سرمربی شایستگیها ی لازم راندارد.

بازیکن حفاری یکشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

اقای ناظم الشریعه . هروقت که اقای مظاهری به شما اجازه داد بعد برو سرمربی تیم ملی شو.