کد خبر : 29217
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 - 14:51
-

مشکلات نقش جهان برطرف نشود، تصمیم دیگری می گیریم/گزینه کمیته فوتسال را بررسی می کنیم/شمسایی جزو گزینه‌های ما نیست

مشکلات نقش جهان برطرف نشود، تصمیم دیگری می گیریم/گزینه کمیته فوتسال را بررسی می کنیم/شمسایی جزو گزینه‌های ما نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان با اشاره به حضورش در اصفهان برای پیگیری نحوه برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: امروز جلسه خوبی با حسینی مدیرکل ورزش استان اصفهان و ابرقویی نژاد داشتیم که در خصوص سیستم سرمایشی و گرمایشی سالن ۲۵ آبان نقش جهان و همچنین موارد دیگر در مورد آن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان با اشاره به حضورش در اصفهان برای پیگیری نحوه برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: امروز جلسه خوبی با حسینی مدیرکل ورزش استان اصفهان و ابرقویی نژاد داشتیم که در خصوص سیستم سرمایشی و گرمایشی سالن ۲۵ آبان نقش جهان و همچنین موارد دیگر در مورد آن صحبت کردیم.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با مشکل بودجه روبروست و به همین دلیل هم دست آنها در تنگناست. به هر حال هم اکنون فرصت خوبی است تا ورزشگاه نقش جهان که مدت‌ها وضعیتش نامشخص است تعیین تکلیف شود و شرایط خوبی را پیدا کند به همین دلیل مقرر شده از تهران شرکت توسعه پیگیر این مسائل باشد و افتخاری هم که خود در وزارتخانه است پیگیر این مسائل باشد. مهمترین مسئله این بود که اصفهانی‌ها علاقه‌مندی خود را بهبود این سالن اعلام کردند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در مورد اینکه آیا احتمال تغییر سالن وجود دارد، تأکید کرد:‌ به هر حال این سالن مشکلاتی دارد و در چند روز آینده ما این مسائل را بررسی خواهیم کرد و اگر این مشکلات برطرف نشود تصمیم دیگری خواهیم گرفت.

ترابیان در خصوص وضعیت خسوس کاندلاس برای بازگشت به ایران تأکید کرد: او تا فردا فرصت دارد که جواب ایمیل مرا بدهد اگر پاسخی ندهد در آن صورت ما شرایط را تعیین خواهیم کرد. به هر حال خسوس با ما قرارداد داشته و مطالبات او باید پرداخت شود. البته در آن حدی که بدهکار است و تعیین شده است.

سرپرست کمیته فنی و توسعه فوتسال فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که چطور افتخاری که همیشه جزو حامیان خسوس بوده به جدایی این مربی رضایت داده است، گفت: من نباید به این سؤال پاسخ بدهم، خود افتخاری باید به این سؤال و این شبهه جواب بدهد.
ترابیان درباره اینکه آیا برای جانشینی خسوس گزینه‌ای وجود دارد و آیا وحید شمسایی هم جزو گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتسال است، خاطرنشان کرد:‌ قطعاً گزینه‌ای برای جانشینی خسوس وجود دارد، اما دوست ندارم در این مورد حرف بزنم. باید ابتدا تکلیف خسوس مشخص شود تا در این مورد حرف بزنم. البته شمسایی جزو گزینه‌های ما نیست.
وی در مورد اینکه افتخاری از گزینه خارجی برای جانشینی سرمربی تیم ملی صحبت به میان آورده است، یادآور شد: هم اکنون نمی‌توانیم در مورد سرمربی دیگر صحبت کنیم اول باید خسوس وضعیتش مشخص شود و پس از آن کمیته فوتسال سرمربی مورد نظر را به کمیته فنی و توسعه پیشنهاد دهد و ما او را بررسی خواهیم کرد.
منبع:فارس و تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.