کد خبر : 29325
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 - 12:52
-

شمسایی:به مربیگری تیم ملی فکر نمی کنم/در حال حاضر تمام فکر و ذکرم تاسیسات است

شمسایی:به مربیگری تیم ملی فکر نمی کنم/در حال حاضر تمام فکر و ذکرم تاسیسات است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی سرمربی تیم تاسیسات با بیان اینکه تیم ملی در شرایط فعلی زمان را از دست می‌دهد، گفت: تمام فکر و ذکر من در حال حاضر تیم تاسیسات و بازی‌های جام باشگاه‌هاست و به سرمربیگری در تیم ملی فکر نمی‌کنم. شمسایی درباره نامشخص بودن وضعیت سرمربی تیم ملی فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی سرمربی تیم تاسیسات با بیان اینکه تیم ملی در شرایط فعلی زمان را از دست می‌دهد، گفت: تمام فکر و ذکر من در حال حاضر تیم تاسیسات و بازی‌های جام باشگاه‌هاست و به سرمربیگری در تیم ملی فکر نمی‌کنم.
شمسایی درباره نامشخص بودن وضعیت سرمربی تیم ملی فوتسال و احتمال نیامدن وی به ایران اظهار کرد: خسوس کاندلاس چند سالی است که در تیم ملی کار می‌کند و با توجه به اینکه نزدیک به مسابقات جام جهانی هستیم، خود او بهترین گزینه برای ادامه کار است. البته فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال صاحب اختیار هستند.

وی افزود: من سه، چهار سال پیش می گفتم مسئولان باید به دنبال مربی‌ای باشد که بزرگتر از فوتسالمان باشد نه کوچکتر. به خاطر همین است که الان این «گربه ها را می‌رقصانند» و یک روز می‌گویند می‌آییم و یک روز می‌گویند نمی‌آییم. وقتی یک مربی بیش از حد پروازی می‌شود و کسی هم با او کاری ندارد، باید انتظار این نوع برخوردها را هم داشت.

شمسایی یادآور شد: شما نگاه کنید وقتی کارلوس کی‌روش را می‌آوریم، هر فردی به نوعی سعی می‌کند او را در تیم ملی نگه دارد چون او آدم بزرگی است. با این حال وقتی خسوس را که کوچکتر از فوتسالمان بود آوردیم و یکطرفه از وی حمایت کردیم، باید پیش بینی می‌کردیم که هر روز کمیته فوتسال را سر کار می‌گذارد.

سرمربی تیم تاسیسات تاکید کرد: با این حال همانطور که سه، چهار سال پیش آن حرف‌ها را زدم، حالا هم می‌گویم با این وضعیت خسوس باید تا جام جهانی ۲۰۱۶ بماند. او شناخت خوبی از تیم ملی پیدا کرده و می‌تواند به تیم در این شرایط کمک کند.

شمسایی با بیان اینکه فوتسال ما سال شلوغی را پیش رو دارد، تصریح کرد: متاسفانه فقط زمان را از دست می‌دهیم. ما امسال چند تورنمنت مهم داریم. خدا کند زمان را بیشتر از این از دست ندهیم. من واقعا برای فوتسال ناراحتم.

وی در ادامه با انتقاد از صحبت‌های رئیس کمیته فوتسال درباره مربیان ایرانی، خاطرنشان کرد: حرف‌های آقای افتخاری درباره مربیان ایرانی اصلا جالب نیست.

«آیا برای حضور در تیم ملی با شما صحبتی شده است و آیا تمایل دارید سرمربی تیم ملی شوید؟» شمسایی در پاسخ به این سئوال گفت: در حال حاضر تمام فکر و ذکر من تیم تاسیسات است. اگر روزی قرار باشد وحید شمسایی به هر مجموعه‌ای برود، باید آنقدر خوب کار کرده باشد که برایش فرش قرمز پهن کنند. فعلا هم نه تماسی با من گرفته شده و نه به تیم ملی فکر می‌کنم. تمام تمرکز من روی جام باشگاه‌های آسیا و موفقیت در این مسابقات است.

سرمربی تیم تاسیسات در پایان درباره مصدومیت ابوالفضل حسینی بازیکن این تیم و خارج شدن نام این بازیکن از فهرست تاسیسات، اظهار کرد: من به حسینی خیلی اعتقاد داشتم. او بازیکن جوان و آینده داری است ولی انگشت پایش شکسته و باید ۴۲ روز در گچ باشد. طول درمان این آسیب دیدگی هم بین یک تا دو ماه خواهد بود که در مجموع چیزی نزدیک به ۱۰۰ روز را از دست می‌دهد. به همین خاطر مجبوریم نام او را از لیست تیم خارج کنیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اسماعیل دوشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

سلطان وحید شمسایی

ابراهیم پنجشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴

فقط سلطان بابک معصومی محبوبترین بازیکن آسیا