کد خبر : 29450
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 - 15:12
-

افتخاری: ۵ گزینه برای هدایت تیم ملی داریم/ شمسایی هم یکی از گزینه هاست

افتخاری: ۵ گزینه برای هدایت تیم ملی داریم/ شمسایی هم یکی از گزینه هاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری گفت: دیروز برای خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال نامه ای ارسال کردیم و خواستار این شدیم که وی در مدت دو روز پاسخ ما را بدهد و مشخص کند که ایا به همکاری با تیم ملی فوتسال ادامه می دهد یا خیر؟ وی ادامه داد: اگر پاسخ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری گفت: دیروز برای خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال نامه ای ارسال کردیم و خواستار این شدیم که وی در مدت دو روز پاسخ ما را بدهد و مشخص کند که ایا به همکاری با تیم ملی فوتسال ادامه می دهد یا خیر؟
وی ادامه داد: اگر پاسخ کاندلاس برای ادامه همکاری منفی باشد باید برای تعیین سرمربی جدید تیم ملی اقدام کنیم و در این خصوص شرایط گزینه های مختلف را بررسی می کنیم.
رئیس کمیته فوتسال در خصوص علل ناراحتی کاندلاس گفت: علت ناراحتی وی را نمی دانم، شاید پیشنهاد بهتری به وی رسیده است که دیگر نمی خواهد در ایران کار کند؛ البته قبلا وی کمی از اینکه دستمزدش دیر پرداخت شده ناراحت بود؛ فکر می کنم همه اینها بهانه است و کاندلاس پیشنهاد بهتری برای همکاری دارد.
وی درخصوص محتوای نامه ارسالی برای کاندلاس نیز گفت: در نامه ای که برای او فرستادیم به وی اطمینان دادیم که دستمزدش به موقع پرداخت می شود و از مبلغ قرارداد وی نیز کاسته نمی شود تا با خیال راحت در تیم ملی فوتسال کار کند.
افتخاری در خصوص گزینه های احتمالی جانشینی کاندلاس نیز گفت: شرایط همه مربیان مدنظر را بررسی می کنیم؛ گزینه های داخلی و خارجی مدنظر ما هستند که با مشورت با کمیته فنی در نهایت تصمیم آخر برای هدایت تیم ملی را خودمان می گیریم.
وی تصریح کرد: اولویت ما مربیان خوب داخلی هستند و در این میان ۵ گزینه داریم اما به علت اینکه ممکن است نام بردن آنها فرآیند انتخاب سرمربی تیم ملی را مختل کند فعلا اسامی آنها اعلام نمی شود.
رئیس کمیته فوتسال در پاسخ به این سوال که شانس وحید شمسایی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتسال ایران به عنوان سرمربی چقدر است؟ گفت: وحید شمسایی از بهترین بازیکنان و مربیان فوتسال ماست و او نیز جزو گزینه های جدی مد نظر ماست؛ اما او یک کنکور در پیش دارد و آن رقابتهای فوتسال جام باشگاههای آسیاست.
وی ادامه داد: شمسایی ابتدا باید در کنکور جام باشگاههای آسیا موفق شود تا پس از آن درخصوص حضور وی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال تصمیم گیری شود.
افتخاری درباره شروع اردوهای تیم ملی فوتسال نیز گفت: اردوهای تیم ملی از ابتدای خرداد با حضور یا بدون حضور کاندلاس آغاز می شود؛ هاشم زاده و ناظم الشریعه به عنوان مربیان تیم ملی کار را شروع می کنند تا سرمربی تیم ملی مشخص شود، ما به هیچ عنوان کار را متوقف نمی کنیم زیرا اهداف بزرگی در پیش داریم.
رئیس کمیته فوتسال درباره مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتسال نیز گفت: قرار است دوشنبه ۲۸ اردیبهشت قرعه کشی شود؛ تا این رقابتها از ساعت ۲۲ بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان آغاز شود.

منبع:خبرگزاری صدا وسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.