کد خبر : 29414
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 - 12:07
-

تورنمنت پرتغال و بازی با ایتالیا جدی ترین برنامه تیم ملی پیش از مسابقات آسیایی

تورنمنت پرتغال و بازی با ایتالیا جدی ترین برنامه تیم ملی پیش از مسابقات آسیایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دبیر سازمان لیگ فوتسال، حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت پرتغال وبازی دوستانه با تیم ملی ایتالیا را جدی ترین برنامه تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران پیش از حضور در جام ملت های آسیا در بهمن ماه اعلام کرد. آرش جابری گفت: تیم ملی فوتسال ایران ششم تیرماه برای شرکت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دبیر سازمان لیگ فوتسال، حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت پرتغال وبازی دوستانه با تیم ملی ایتالیا را جدی ترین برنامه تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران پیش از حضور در جام ملت های آسیا در بهمن ماه اعلام کرد.

آرش جابری گفت: تیم ملی فوتسال ایران ششم تیرماه برای شرکت در تورنمنت پرتغال عازم این کشور می شود که این حضور پیش از آغاز بازیهای لیگ برتر خواهد بود.

وی افزود: دو دیدار دوستانه با تیم ملی ایتالیا هم روزهای ۲۶ و ۳۰ مهرماه در رم برگزار خواهد شد که این رقابتها نیز در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر انجام خواهد شد.

دبیر سازمان لیگ فوتسال با بیان اینکه هنوز مسابقات جام جهانی کوچک در برزیل قطعی نشده و تاکنون دعوتنامه ای ازمسئولان برگزاری این مسابقات به فدراسیون فوتبال ایران ارسال نشده است، تصریح کرد: البته درصورت درخواست شرکت در جام جهانی تیم ملی در راستای آماده سازی پیش از آغاز جام ملتهای آسیا در این رویداد شرکت خواهد کرد.

جابری سال۹۴ را سال فوتسال ملی و باشگاهی ایران اعلام واضافه کرد: در مردادماه سال جاری مسابقات جام باشگاه های آسیا در اصفهان برگزار خواهد شد که نماینده ایران برابر حریفان آسیایی خود قرار می گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.