کد خبر : 29547
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 - 20:05
-

خسوس پل های پشت سرش را خراب کرد!/ ترابیان هم علیه سرمربی تیم ملی موضع گرفت

خسوس پل های پشت سرش را خراب کرد!/ ترابیان هم علیه سرمربی تیم ملی موضع گرفت
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درخواست عجیب و غریبی از مسئولان فدراسیون کرده و خواهان آن شده تا از زمان بازگشت به ایران در مدت ۳ روز مبلغ قراردادش پرداخت شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازگشت خسوس کاندلاس به ایران بعید به نظر می‌رسد چرا که او هر روز شروط عجیب و غریبی را برای مسئولان فدراسیون در نظر می‌گیرد.

ابتدا که مسائلی درخصوص بحث قراردادش عنوان کرده بود و خواستار این شده بود که برگه قراردادش به اسپانیا ارسال شود و پس از آن خواستار پرداخت ۵ ماه حقوق معوقه‌اش شد در حالیکه دو ماه از این مدت را در ایران حضور نداشت.

پس از تمام این اتفاقات و اولتیماتوم‌هایی که مسئولان فوتسال به او دادند و قرار شده تا فردا شب نظر نهایی خود را درمورد بازگشت به ایران را بدهد خسوس شروط جدیدی را برای مسئولان در نظر گرفته است.

او خواهان این شده که مسئولان تضمین بدهند اگر وی به ایران بازگشت و با مسئولان به توافق نهایی برای تمدید قراردادش نرسید بلیط بازگشتش از هم‌اکنون رزرو شده باشد تا پس از ۳ روز در صورت عدم پرداخت بدهی‌هایش به کشورش باز گردد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال هم در پاسخی قاطع به سرمربی اسپانیایی تیم ملی گوشزد کرده که فدراسیون هیچگونه تضمینی بابت پرداخت بدهی‌اش نمی‌دهد هرچند که پرداخت قرارداد او جزء وظایف فدراسیون است و باید انجام شود اما تضمینی بابت ۳ روز فرصت پرداخت شده وجود ندارد.

ترابیان در این زمینه گفت: من ابتدا به او اعلام کردم که قبل از اینکه در رسانه‌ها نظرش را بدهد با مسئولان فدراسیون صحبت کند و این شکل قشنگی ندارد که در رسانه‌ها نظراتش منعکس شود.

وی ادامه داد: من به او اعلام کردم که هیچگونه گارانتی بابت پرداخت ۳ روزه مطالباتش وجود ندارد هرچند که باید در اولین فرصت این هزینه پرداخت شود اما گارانتی نمی‌توانیم بدهیم ضمن اینکه ما روی تمدید قرارداد او هم صحبت داریم و باید او در کمیته فنی حاضر شود و توضیحاتی در این زمینه ارائه بدهد، همچنین اینکه بحث مالیاتش وجود دارد که باید خودش از این به بعد پرداخت کند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال یادآور شد: خسوس تا پنج‌شنبه شب فرصت دارد تا به ما پاسخ بدهد و به او هم اعلام کردم اگر در این زمینه پاسخ شفافی ندهد از روز شنبه با مربیان جدید مذاکرات خود را آغاز خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.