کد خبر : 29534
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 - 12:21
-

منصوری: با مسئولان قرچک به توافق ضمنی رسیده‌ایم/تیم را برای رتبه اول تا چهارم می بندیم

منصوری: با مسئولان قرچک به توافق ضمنی رسیده‌ایم/تیم را برای رتبه اول تا چهارم می بندیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در چند فصل گذشته مشکلات مالی گریبان تیم‌های لیگ فوتسال را هم گرفته است که در این بین تیم منصوری قرچک که سابقه چند دوره قهرمانی لیگ فوتسال را دارد و نایب قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شده، از این قائده مستثنی نبوده است. البته مدیرعامل منصوری این مشکلات را به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در چند فصل گذشته مشکلات مالی گریبان تیم‌های لیگ فوتسال را هم گرفته است که در این بین تیم منصوری قرچک که سابقه چند دوره قهرمانی لیگ فوتسال را دارد و نایب قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شده، از این قائده مستثنی نبوده است. البته مدیرعامل منصوری این مشکلات را به عمل نکردن مسئولان شهر قرچک به تعهدات مالی عنوان کرده بود.

وی مدعی شده بود که چند شهر در اطراف تهران خواهان حضور در لیگ برتر فوتسال با نام منصوری هستند و در صورتی که شهرداری و شورای شهر قرچک به این تیم کمک مالی نکنند به شهر دیگری خواهند رفت اما مسئولان قرچک هم در هفته جاری جلسه‌ای را با مدیرعامل تیم فوتسال منصوری برگزار کردند تا مشکلات این تیم را برای ماندن در قرچک حل کنند.

کریم منصوری با بیان این که با مسئولان قرچک برای حضور در لیگ فوتسال به توافق ضمنی رسیده‌اند، گفت: قرچکی‌ها علاقه‌ای به خرید سهام باشگاه و تیمداری در لیگ فوتسال ندارند و از این کار منصرف شده‌اند اما قبول کرده‌اند که بخشی از هزینه‌های باشگاه را به عنوان هدیه بپردازند.

مدیرعامل باشگاه منصوری ادامه داد: رقمی که مسئولان قرچک قبول به پرداختش کرده‌اند، بالا نیست و هنوز مذاکرات ما به پایان نرسیده است. هفته بعد به طور قطع ماندن یا نماندن منصوری در قرچک مشخص می‌شود. البته کلیات ماندن تیم در قرچک مشخص شده است ولی ما مایل بودیم که ۵۰ درصد از هزینه‌های باشگاه را قبول کنند.

وی با اشاره به بودجه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیونی منصوری در فصل قبل لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: ۵۰ درصد هزینه‌های ما ۶۰۰ میلیون می‌شود و احتمالا آن‌ها ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون را برای تیم ما در نظر گرفته‌اند که کمک مالی حساب نمی‌شود. انتظار داریم که کمک بیشتری را به تیم ما بکنند.

منصوری درباره آغاز تمرینات تیمش برای فصل جدید تاکید کرد: تماشاگران از منصوری انتظار قهرمانی دارند و ما هم تیم را برای رتبه‌های اول تا چهارم می‌بندیم. کادر فنی سابق مسئولیت تیم را بر عهده می‌گیرد و تقوی، سرپرست تیم مشغول مذاکره با بازیکنان برای فصل جدید است. تمرینات تیم فوتسال از چهارم خرداد برای حضور قدرتمند در مسابقات لیگ برتر آغاز می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قرچک ی چهارشنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵

آقای مهندس منصوری چرا دروغ میگی چندگانه شهرداری یا اشخاص دیگه تو قرچک خواهان. سهام تیم هستند که شما نمی فروشین تا کماکان. به خواسته. هاتو تو فوتسال برسین تو قرچک که دیگه همه شناختند
حالا هم که با پارتی بازی رفتی تو هیئت ریسه فوتسال بی خیال قرچک شدی نه مربی خوب میاری نه بازیکن
اونوقت میخوای مقام بیاری

نام ... پنجشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

بابا بس کن هرروز یه حرف میزنی،خودتو مسخره کردی اگه تیمتو جایی میخواستن یه روز تو قرچک صبر نمیکردی،مسئولای قرچکی فریب حرفاتو نمیخورن

نام ... پنجشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶

مهندس مرد باش برررررررررو
خودتو کوچیک کردی واسه پول
حالا هرروز برو بشین دفتره شهردار

نام ... جمعه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱:۰۰

چرا نظراتو نمیزارید،مردم بفهمن مهندس منصوری منفوره