کد خبر : 29484
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 - 9:28
-

نجاریان :به احتمال زیاد هدایت شهروند برای فصل آینده نیز با ابطحی خواهد بود

نجاریان :به احتمال زیاد هدایت شهروند برای فصل آینده نیز با ابطحی خواهد بود
مدیرعامل باشگاه شهروند ساری از حضور پرقدرت این تیم در فصل آتی لیگ برتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان با بیان اینکه فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هفته آینده در محل فدراسیون فوتبال با حضور نماینده باشگاه‌ها قرعه‌کشی می‌شود، اظهار کرد: تیم شهروند ساری به عنوان تنها نماینده فوتسال شمال کشور در این مسابقات حضور دارد.
وی با اشاره به اینکه برای حضوری قدرتمند در فصل جاری تیمی کاملا متفاوت راهی لیگ خواهیم کرد، بیان داشت: شهروند از تیم‌های پرطرفدار فوتسال کشور است و قطعا در این دوره از لیگ از هر نظر تقویت می‌شود.

مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری با اشاره به اینکه برای فصل‌جاری بازیکنان جوان بومی ولی با تجربه جذب می‌شوند، افزود: در چند سال اخیر با توجه به هزینه‌هایی که برای تیم شد، در کسب نتایج انتظارات برآورده نشد.

نجاریان درباره انتخاب سرمربی تیمش، اظهار داشت: با ابطحی سرمربی فصل گذشته شهروند جلسه گذاشتیم و توافقات اولیه صورت گرفت و به احتمال زیاد هدایت شهروند برای فصل آینده نیز با ابطحی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور از نوزدهم تیرماه با حضور ۱۴ تیم آغاز می‌شود، گفت: پس از مراسم قرعه‌کشی تمرینات تیم برای حضور قدرتمند در لیگ با حضور سرمربی و بازیکنان برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.