کد خبر : 29727
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 17:48
دسته‌بندی نشده
-

ترابیان:خسوس تند رفت/ او از تیم های دیگر پیشنهاد داشت/ نمی دانم چه کسانی گزینه های کمیته فوتسال هستند

ترابیان:خسوس تند رفت/ او از تیم های دیگر پیشنهاد داشت/ نمی دانم چه کسانی گزینه های کمیته فوتسال هستند
عباس ترابیان می گوید رفتار خسوس با ایرانی ها خوب نبوده و به همین دلیل عذر او را خواسته اند.او از گزینه های مدنظر کمیته فوتسال برای هدایت تیم ملی ابراز بی اطلاعی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،به نظر می‌رسد تیم ملی فوتسال و خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی این تیم به پایان راه خود رسیده‌اند و کمیته‌ فوتسال در پی بررسی گزینه‌های جدیدی است تا یک مربی جدید را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معرفی کند.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره تغییرات کادرفنی تیم‌ملی فوتسال گفت: به اعتقاد من خسوس کاندلاس تند رفت و رفتار یک مربی با مجموعه‌ای که کار می‌کند، به این شکل درست نیست. من با وجود احترام زیادی که برای وی قائل هستم، باید بگویم کاندلاس با فدراسیون ما مثل یک فدراسیون ورشکسته برخورد می‌کرد و در نامه‌ای از ما خواست یا گارانتی بدهید که ۳ روز دیگر پول من را می‌دهید و یا بلیت برگشت من را بدهید که بروم.

وی ادامه داد: این رفتار به هیچ عنوان در هیچ کجای دنیا رایج نیست اما گاهی می‌بینیم باشگاه‌ها به بازیکنان و مربیان بدهکار می‌شوند و از همین رو باید به آنها باج بدهند اما در این شرایط باید دیسیپلین داشت و با سمت و سو حرکت کرد. حالا هم وقتی آقای افتخاری دید شرایط اینگونه شده، از من خواست ورود کنم و از موضع صحیحی این مسئله را برطرف کنم.

ترابیان ادامه داد: من به کاندلاس اعلام کردم  ما به شما احترام می‌گذاریم اما گارانتی نمی‌دهیم. فدراسیون ما شاید بدهی داشته باشد اما شما هیچ موردی را نمی‌توانید مثال بزنید که بگوید فدراسیون‌فوتبال پول من را نداده، ضمن اینکه من به خسوس گفتم تیم‌ملی ما اصلاً تیم پیش‌پا افتاده‌ای نیست و تیم ملی ایران است که در جایگاه هفتم دنیا قرار دارد و جزو تیم‌های بزرگ فوتسال دنیا به حساب می‌آید و شما نباید به این شکل با ما برخورد کنید اما او باز هم گفت با این شرایط نمی‌تواند ادامه بدهد.

رئیس کمیته توسعه و فنی فوتسال و فوتبال ساحلی خاطرنشان کرد: البته من فکر می‌کنم خسوس به تعدادی از کشورهای اروپایی هم تعهد داده بود برای آنها تدریس کند، ضمن اینکه او دوباره از جایی که من او را به ایران آورده بودم، پیشنهاد کار دریافت کرده بود و می‌خواست در آنجا فعالیت کند، برای همین ما از خسوس دل کندیم و به صورت ایمیل از هم خداحافظی کردیم. حالا هم فدراسیون باید بیاید گزینه‌هایش را انتخاب کند و به کمیته‌فنی معرفی کند تا درباره سرمربی آینده تصمیم‌گیری شود.

ترابیان درباره اینکه از وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی نام برده می‌شود، عنوان کرد: من در این‌باره چیزی نمی‌دانم و آقای افتخاری باید پاسخ این سوال را بدهد. من هیچ نظری در این باره ندارم و اصلاً هم نمی‌دانم کمیته‌فوتسال چه گزینه هایی را در نظر گرفته است. اینکه آیا این مربیان‌ایرانی هستند یا خارجی اطلاعی ندارم. ما در کمیته توسعه و فنی فوتسال و فوتبال ساحلی آمده‌ایم به فوتسال ایران کمک کنیم و کمیته‌فنی می‌خواهد به رشد تیم‌ملی فوتسال کمک کند، نه اینکه موی دماغ آنها شود و حالا هم منتظر می مانیم تا کمیته‌فوتسال گزینه‌هایش را معرفی کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

شاهنگى یکشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸

اى کلک با افتخارى هماهنگ کردى همه میدانند تو و ان کمیته مخالف امدن شمس که مورد نظر مردم است و تنها کسى است که میتواند تىم را نجات بدهد هستید. اما مردم همانطور که خسوس را قبول نکردند مطمین باش نفر مورد نظر تو را نمى پذیرند