کد خبر : 29626
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 9:47
-

حضور در روسیه تدارکی بود برای بازی های آسیایی

حضور در روسیه تدارکی بود برای بازی های آسیایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم‌ملی فوتسال بانوان از حضور ایران در تورنمنت تدارکاتی روسیه به منظور شرکت در مسابقات آسیایی، ابراز رضایت کرد. فروزان سلیمانی اظهار کرد: در این تورنمنت با تیم​‌های روسیه A و B و اسپانیا بازی کردیم که برابر روسیه A و اسپانیا شکست خوردیم و مقابل روسیه B پیروز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم‌ملی فوتسال بانوان از حضور ایران در تورنمنت تدارکاتی روسیه به منظور شرکت در مسابقات آسیایی، ابراز رضایت کرد.

فروزان سلیمانی اظهار کرد: در این تورنمنت با تیم​‌های روسیه A و B و اسپانیا بازی کردیم که برابر روسیه A و اسپانیا شکست خوردیم و مقابل روسیه B پیروز شدیم و در نهایت در جایگاه سوم قرار گرفتیم.

وی تصریح کرد: این مسابقات در واقع دیدارهای تدارکاتی بسیار خوبی برای ما جهت شرکت در مسابقات آسیایی بود. در این تورنمنت محک خوردیم و انشاءالله نقاط ضعف و قوت شناسایی می‌​شود تا برای مسابقات آسیایی آماده شویم.

سلیمانی در ادامه با بیان اینکه کلاس فوتسال اسپانیا از روسیه بسیار بالاتر بود، عنوان کرد: اسپانیا از بازیکنان خوبی بهره می​‌برد. این تیم از نظر تدارکات نیز خوب بود و کادر آن شامل ۱۲ نفر بودند. اسپانیا بسیار حرفه​‌ای بازی می​‌کرد.

مربی خوزستانی تیم‌ فوتسال بانوان خاطرنشان‌کرد: حضور در این تورنمنت‌​ها می​‌تواند تجربیات بازیکنان ما را بیشتر کند، چرا که رقابت​‌های آسیایی بسیار سخت است و این مسابقات را نباید دست‌کم بگیریم. نظر سرمربی تیم‌ملی این است که باز هم دیدارهای تدارکاتی خوب خارجی داشته باشیم که برنامه آن را هم به فدراسیون داده است که البته اجرای آن بستگی به نظر فدراسیون دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.