کد خبر : 29786
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 13:13
-

افتخاری از جیبش پول قرارداد خسوس را می پردازد!؟

افتخاری از جیبش پول قرارداد خسوس را می پردازد!؟
در حالی که رئیس کمیته فنی به طور رسمی از قطع همکاری با خسوس گفت، رئیس کمیته فوتسال از مذاکرات خود با وی برای بازگشت می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال می‌گوید بعد از تماسی که با خسوس کاندلاس داشته، به بازگشت این سرمربی اسپانیایی به ایران امیدوار است.
درحالیکه عباس ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی اعلام کرده بود خسوس کاندلاس از سرمربیگری تیم ملی فوتسال ایران کناره‌گیری کرده است، با این حال سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال اظهار کرد امکان بازگشت این مربی اسپانیایی به ایران وجود دارد.

افتخاری در این خصوص گفت: روز گذشته (یکشنبه) بصورت تلفنی با خسوس صحبت کردم و گفتم با اینکه گزینه‌های مختلفی برای هدایت تیم ملی داریم اما علاقمندیم کارمان را با شما ادامه دهیم.

وی افزود: من به خسوس گفتم ترجیح می‌دهم کارمان را با شما ادامه دهیم و شرایط شما یعنی پرداخت به موقع پول را قبول داریم.

رئیس کمیته فوتسال همچنین تاکید کرد: خسوس از من یک روز فرصت خواست تا با خانواده‌اش در این خصوص صحبت کند. بر این اساس طی امروز و فردا تکلیف این مربی می‌شود.

افتخاری در ادامه یادآور شد: ما به این نتیجه رسیدیم که در شرایط فعلی امتیازات بیشتری را به خسوس بدهیم تا این مربی کارش را با تیم ملی فوتسال ایران ادامه دهد، امتیازاتی مانند پرداخت معوقات و تنظیم قرارداد جدید.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر خسوس بازهم حاضر به ادامه همکاری نباشد، تکلیف تیم ملی فوتسال چه می‌شود؟، تاکید کرد: ما گزینه‌های دیگری را هم در نظر داریم ولی فعلا به آنها فکر نکردیم. امروز تنها منتظریم ابتدا خسوس جوابش را به ما بدهد و سپس در خصوص این موضوع پیگری‌های لازم را انجام دهیم.

رئیس کمیته فوتسال در مورد اینکه خسوس به ترابیان اعلام کرده بود ۳ روز برای دریافت مطالباتش مهلت تعیین می‌کند، گفت: بحث کردن روی این موارد جزئی درست نیست. وقتی خسوس با ما قرارداد بسته است، پس تحمل بیشتری هم دارد. ضمن اینکه فدراسیون باید پای تعهدش هم بایستد. من با خسوس در مورد فرصت ۳ روزه صحبتی نکردم و حتی به شوخی به او گفتم حاضرم پولت را از جیب خودم بدهم!

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تهرانی دوشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶

بابا یکی به من بگه رییس توی فوتسال کیه افتخاری یا ترابیان هر کدوم یه چیزی میگند شاید هم مثل طرح زوج یا فرد هر کدوم یک روز رییسند