کد خبر : 29790
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 13:16
-

سالن نقش جهان، استانداردها و شرایط لازم برای میزبانی را دارد

سالن نقش جهان، استانداردها و شرایط لازم برای میزبانی را دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اکبر ابرقویی‌نژاد اظهار کرد: در سفری که بازرس کنفدراسیون فوتبال آسیا به اصفهان داشت، سالن نقش‌جهان برای بر عهده گرفتن میزبانی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا مورد تایید قرار گرفت. وی افزود: با نظر بازرس کنفدراسیون فوتبال آسیا این سالن استانداردها و شرایط لازم برای میزبانی را دارد اما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اکبر ابرقویی‌نژاد اظهار کرد: در سفری که بازرس کنفدراسیون فوتبال آسیا به اصفهان داشت، سالن نقش‌جهان برای بر عهده گرفتن میزبانی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: با نظر بازرس کنفدراسیون فوتبال آسیا این سالن استانداردها و شرایط لازم برای میزبانی را دارد اما اقدامات دیگری نیز لازم است که باید برای آماده سازی این مسابقات انجام شود.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان تاکید کرد: سالن نقش‌جهان باید از کف‌پوش استانداردی استفاده کند که در صورت نهایی شدن میزبانی این سالن، بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، کفپوش ساخت فرانسه به اصفهان آورده می‌شود.

وی ادامه داد: قرار است مراسم قرعه‌کشی این مسابقات روز ۱۸ خرداد ماه سال جاری در محل هتل عباسی اصفهان برگزار شود تا گروه‌بندی تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها مشخص شود.

به گزارش فارس، مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از ۹ تا ۱۶ مرداد ماه سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و تیم تاسیسات به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات حضور خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲

به نظرم این خبر خیلی جدید بود!!!!!!صبح بخیر جناب رئیس