کد خبر : 29974
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 16:03
-

شمسایی:مربیان زیادی داریم که توانایی هدایت تیم ملی را دارند/روزی که خسوس مربی پروازی شد ،این روزها را می‌دیدم

شمسایی:مربیان زیادی داریم که توانایی هدایت تیم ملی را دارند/روزی که خسوس مربی پروازی شد ،این روزها را می‌دیدم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تاسیسات‌دریایی معتقد است در این مقطع بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتسال خسوس کاندلاس است چراکه شناخت کافی از تیم ملی دارد. گفت‌وگوی وحید شمسایی را در زیر می‌خوانید: * خسوس از تیم ملی فوتسال ایران کناره‌گیری کرد. در این رابطه چه نظری دارید؟ معتقدم خسوس باید تا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تاسیسات‌دریایی معتقد است در این مقطع بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتسال خسوس کاندلاس است چراکه شناخت کافی از تیم ملی دارد.

گفت‌وگوی وحید شمسایی را در زیر می‌خوانید:

* خسوس از تیم ملی فوتسال ایران کناره‌گیری کرد. در این رابطه چه نظری دارید؟

معتقدم خسوس باید تا جام‌جهانی می‌ماند چون فرصت زیادی نداریم. یک مربی پروسه ۴ ساله را طی کرده و الان که کار به نقطه عطف خود رسیده اگر جدا شود کمیته‌فوتسال و تیم‌ملی ما ضرر می‌کند. در این شرایط اگر مربی خارجی بیاید باید خیلی بزرگ باشد و البته شناخت ندارد. مربی داخلی درست است شناخت دارد اما فرصت ندارد، چون پروسه باید ۴ ساله باشد. در این مقطع خسوس به کار ما می‌آید و فکر می‌کنم اگر چه با ما بد برخورد کرد اما باید بماند. به هر حال ما در رنکینگ فیفا جزو ۵-۶ تیم اول جهان هستیم و روز اولی که خسوس مربی پروازی شد و لیگ را نمی‌دید این روزها را می‌دیدیم. در مجموع معتقدم باز هم خسوس می‌تواند کمک خوبی برای ما باشد.

* ترابیان اعلام کرده از خسوس دل کندیم. بهتر نبود زودتر این کار را می کردند؟

من همیشه منتقد خسوس بودم اما الان می‌گویم به درد ما می‌خورد چون کنار تیم بوده و شناخت دارد. روزی که خسوس به عنوان مدیر فنی به تیم‌ملی اضافه شد ۴-۵ برابر سرمربی پول می‌گرفت و می‌دانستم این کار اشتباه است. آن روز آوردن خسوس اشتباه بود. شاید او در گذشته در زمینه‌های مختلف مربی بزرگی بوده اما برای فوتسال‌ایران کوچک بود و اتفاقات نشان داد بودنش مفید نبوده اما الان مفید است. اگر قرار است مربی خارجی بیاوریم باید بزرگ‌تر از فوتسال ما باشد.

* ترابیان اعلام کرده خسوس با فدراسیون ما مثل یک فدراسیون ورشکسته رفتار می‌کرد. در این رابطه چه صحبتی دارید؟

نمی‌دانم چه ارتباطی بین آنها بوده که ترابیان این حرف را زده اما ترابیان خودش خسوس را آورد و الان هم با او در ارتباط است. خسوس حرف چندان بی‌ربطی نزده و حق طبیعی‌اش است که حقوق‌اش را بگیرد اما اینکه بخواهد تاریخ و زمان برای ما مشخص کند جالب نیست چون کوچک‌تر از این است که برای یک کشور تصمیم بگیرد.

* مربی داخلی داریم که در این مقطع با تیم‌ملی موفق شود؟

درباره مربیان‌داخلی هیچ نظری ندارم. معتقدم مربیان بسیار خوبی در ایران داریم که می‌توانند کمک حال تیم‌ملی باشند اما در این شرایط خسوس می‌تواند بهترین گزینه باشد. من ۳ سال قبل گفتم خسوس برای تیم ملی ما کوچک است اما الان می‌تواند کمک کند.

* خود شما آمادگی هدایت تیم ملی را دارید؟

نمی‌خواهم در مورد خودم صحبت کنم. الان تمام تمرکزم روی تاسیسات‌دریایی برای حضور در جام‌ باشگاه‌های آسیا است.

* با بازگشت حسین شمس به تیم ملی موافق هستید؟

وی هم می‌تواند به تیم‌ملی کمک کند چون کارنامه مشخصی دارد و توانایی‌اش را دارد. مربیان بسیار خوب زیادی داریم که توانایی این کار را دارند.

منبع:ایلنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجتبی عموئی چهارشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۵:۰۱

فقط وحید شمسایی میتونه تیم ملی فوتسال رو به اوج برسونه
دو سال قهرمانی پی در پی با دو تیم مختلف در لیگ برتر فوتسال ایران همه رو متقاعد کرده که وحید شمسایی از لحاظ تفکرات مربی گری هم در فوتسال ایران بی رقیب خواهد بود.