کد خبر : 30023
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 10:49
دسته‌بندی نشده
-

افضل:هنوز رفتنم به مس مشخص نیست/لیگ از نظر فنی و کیفی در سطح خوبی نبود

افضل:هنوز رفتنم به مس مشخص نیست/لیگ از نظر فنی و کیفی در سطح خوبی نبود
يك كارشناس فوتسال گفت: در ليگ برتر فوتسال مربيان و بازيكنان بيشتر نتيجه گرا هستند كه اين امر سبب از بين رفتن كار گروهي و عقب ماندگي فوتسال ايران از دنيا مي‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یک کارشناس فوتسال گفت: در لیگ برتر فوتسال مربیان و بازیکنان بیشتر نتیجه گرا هستند که این امر سبب از بین رفتن کار گروهی و عقب ماندگی فوتسال ایران از دنیا می‌شود.

علی افضل در خصوص کیفیت لیگ برتر فوتسال در فصلی که گذشت اظهارکرد: لیگ برتر فوتسال از نظر رقابت تنگاتنگ تیم‌ها خوب بود و تا اواخر فصل معلوم نبود چه تیمی قهرمان می‌شود، اما از نظر کیفی در سطح بالایی نبود. فوتسال ایران در سه فاز دفاع، حمله و ضد حمله در سطح پایینی قرار دارد.

وی افزود: متاسفانه در لیگ برتر فوتسال مربیان و بازیکنان بیشتر نتیجه گرا هستند که این امر سبب از بین رفتن کار گروهی و عقب ماندگی فوتسال ایران از دنیا می‌شود. در کل لیگ از نظر فنی و کیفی در سطح خوبی نبود.

این کارشناس فوتسال گفت: برای رفع این مشکلات باید مربیان ایرانی بیشتر کار کنند و با مسایل فنی روز فوتسال دنیا آشنا شوند و بیشتر روی کار گروهی و تیمی تمرکز کنند، متاسفانه تیم‌های لیگ برتر بیشتر متکی به خلاقیت فردی بازیکنان خود هستند که این موضوع به فوتسال کشور آسیب می‌رساند.

افضل خاطرنشان‌کرد: تیم های لیگ برتر باید از نظر بدنسازی بیشتر روی بازیکنان کار کنند تا با بدن‌های آماده وارد مسابقات شوند. متاسفانه برخی بازیکنان به اندازه استراحت نمی‌کنند. بدنسازی اصولی تاثیر زیادی بر موفقیت هر تیمی دارد و اگر می‌خواهیم جز بهترین‌های جهان باشیم باید این موارد را اصلاح کنیم.

وی افزود: چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری دارم که یکی از این تیم‌ها “مس سنگون” تبریز است. برنامه‌هایم را به این چند باشگاه ارائه داده‌ام، اما هنوز هیچ چیزی مشخص نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اصفهان چهارشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

انشالله کاشی نیلو بمونه تو اصفهان باسرمربی علی افضل

نام ... چهارشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲

حرف‌های کاملا صحیح و اصولی
ولی سوال این است که چرا این حرفها در زمانی زده میشود که از لیگ برتر دور شدید وگرنه آن موقع همه چیز خوب بود!!!
البته در طول چند سال به امکانات خوبی رسیدید ولی آیا با بازگشت دوباره واقعا به این حرف‌های خوب خود عمل میکنید یا باز هم ۰۰۰
یکی از افرادی که فقط دنبال نتیجه بود شخص شما بود و اضافه کردن نفرات زیاد غیر بومی در اصفهان توسط شما انجام شد چون در قبال نتیجه و برد به پول بیشتر میرسیدید و تنها قهرمانی گیتی پسند هم که با آنهمه مهره و امکانات نهایتا با تبانی بدست آمد!!
بدنبال آن هم که به عنوان نماینده جعلی ایران در آسیا حضور پیدا کردید و حق ما قرچکی ها را خوردید !!!

نام ... پنجشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۹:۵۳

نه داداش فیروز صفه را یادت رفته با چه بازیکنانی بالای جدول بود.در ضمن گیتی ۲سال با ستاره هاش نتونسته قهرمان بشه ولی افضل هنرشا داشت.

نام ... چهارشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲

تو بدرد فوتسال تبریز نمیخوری ، تبانی تبانی فوتسال اصفهانی

نام ... پنجشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

مگه این آقا همان آقای افضل نیست که توی این چند سال هر بار که به ایشان و بعضی رفتار ایشان گیر میدادن میگفت من اصلا دیگه نمیخوام مربیگری کنم که پاسخگو باشم!!!?

امید پنجشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

فنی ترین مربی ایران بی شک علی افضل است.مرد صادق و دوست داشتنی.بدون ادعا

وحید پنجشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰

آقای افضل لطفا اینقدر بازار گرمی نکن.هیچ تیمی تو رانمیخواد.مربی بی اخلاق و بد دهن به درد هیچ تیمی نمیخوره.

نام ... جمعه , ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱:۴۵

اقا وحید که کامنت میزارى امسال کسی على افضل رو نمیخاد، پس بدون على افضل با تیم سابقش میاد با توپ پر هم میاد، فقط هم به قهرمانى راضی میشه، این دو سال هم که تیم نداشت بخاطر این بود که خودش رو مفت نمیفروشه و هر جا هم بره تیمش رو براى قهرمانى میبنده، مثل باقیه نیست که به هر قیمتى بره تیم بگیره، ضمنا رزنومه على افضل رو هم جهت اطلاع بخون

نام ... جمعه , ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱:۴۸

راست میگه بدرد فوتسال تبریز نمیخوره، همون اسماعیل و جواد اصغرى بدرد اونجا میخورن، حیف افضل نیست بیاد مس

نام ... جمعه , ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱:۵۰

ادم اخلاق نداشته باشه ولى همش قهرمان بشه،