کد خبر : 29999
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 0:42
-

حضور شرکت‌کنندگانی از کشورهای امارات، قطر، عراق و تاجیکستان/ تمدید ۲روزه مهلت نام‌نویسی با نظر دکتر احسانی

حضور شرکت‌کنندگانی از کشورهای امارات، قطر، عراق و تاجیکستان/ تمدید ۲روزه مهلت نام‌نویسی با نظر دکتر احسانی
با ثبت نام شرکت‌کنندگانی از کشورهای امارات، قطر، عراق و تاجیکستان کلاس دانش‌افزایی برترین مربی فوتسال جهان در مشهد رسما بین‌المللی شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با اعلام مسئولان باشگاه فردوسی مبنی بر ثبت‌نام قطعی شرکت‌کنندگانی از کشورهای امارات، قطر، عراق و تاجیکستان کلاس دانش افزایی ونانسیو لوپز برترین مربی حال حاضر فوتسال جهان در مشهد رنگ و بویی بین المللی به خود گرفت تا مترجمین عرب نیز دعوت به همکاری شوند.

مجتبی نریمان پور مسئول نام نویسی این کلاس با تایید این مطلب افزود: مشکلی بابت تاجیک‌ها نیست چراکه آنها فارسی دری صحبت می کنند و ترجمه فارسی صحبت های ونانسیو را متوجه می شوند اما تصمیم داریم با توجه به افزایش عرب زبان‌ها در این خصوص نیز تمهیداتی بیاندیشیم.

سرپرست باشگاه فردوسی از جلسه اخیر خود با کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی خبر داده و گفت: علیرغم تلاش های کمیته آموزش هیات فوتبال خراسان، کمیته فوتسال هیات در جریان کامل این کلاس نبود که پس از صحبت با آنها و نظری که آقای دکتر احسانی رئیس محترم کمیته آموزش فدراسیون داشتند، تصمیم بر این شد تا مهلت نام نویسی تا ظهر روز پنجشنبه ادامه یابد.

وی در خاتمه تاکید کرد: استقبال بسیار خوبی از جانب مربیان که همگی طالب علم روز دنیا هستند به عمل آمده، هر چند که مربیان لیگ۲ همچنان منتظر همکاری کمیته فوتسال برای تعویق بازی‌های این هفته هستند تا بتوانند بر سر این کلاس حاضر شوند اما هنوز کمیته فوتسال با آن موافقت نکرده است.

گفتنی است مراسم افتتاحیه کلاس دانش‌افزایی ونانسیو لوپز ظهر روز جمعه در مشهد با حضور میهمانانی ویژه همچون عباس ترابیان و آرش جابری رئیس کمیته فنی و دبیر کمیته فوتسال، دکتر احسانی رئیس کمیته آموزش و تنی چند از مسئولین ورزش استان خراسان برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.