کد خبر : 30050
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 17:38
-

شمسایی سرمربی موقت تیم ملی شد!

شمسایی سرمربی موقت تیم ملی شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال ایران گفت: پس از اینکه خسوس بطور کتبی اعلام کرد نمی‌تواند برای ادامه همکاری به ایران بازگردد، جهت اینکه وقفه‌ای در برنامه‌های تیم ملی ایجاد نشود تصمیم گرفتیم یک نفر را بطور موقت به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کنیم. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال ایران گفت: پس از اینکه خسوس بطور کتبی اعلام کرد نمی‌تواند برای ادامه همکاری به ایران بازگردد، جهت اینکه وقفه‌ای در برنامه‌های تیم ملی ایجاد نشود تصمیم گرفتیم یک نفر را بطور موقت به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس طی صحبتی که شب گذشته با رئیس فدراسیون داشتم و در نهایت مورد تایید وی قرار گرفت، مقرر شد با توجه به اینکه لیگ قهرمانان آسیا با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود و اینکه هر باشگاه در این مسابقات اسکلت اصلی تیم ملی کشورهای‌شان را تشکیل می‌دهد، به همین دلیل باشگاه تاسیسات دریایی که نماینده ایران در این مسابقات است، می‌تواند به صورت قرضی از بازیکنان باشگا‌ه‌های دیگر استفاده کند تا با قدرت هرچه تمام از  اعتبار فوتسال ایران در مسابقات آسیایی دفاع کند.

رئیس کمیته فوتسال در ادامه افزود: پیش از این آماده‌سازی تیم ملی فوتسال برای اعزام به پرتغال را برنامه ریزی کرده بودیم که با انجام این طرح و پس از مشورت با رئیس فدراسیون در واقع تیم تاسیسات دریایی ایران با جذب بازیکنان دیگر تیم‌ها حکم تیم ملی ایران را خواهد داشت و از آنجاییکه ما هم به دنبال تشکیل و ایجاد آمادگی تیم ملی فوتسال را هستیم، بر همین اساس تیم تاسیسات دریایی را جهت برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی پرتغال به این کشور اعزام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: درواقع با این اعزام و برگزاری دو دیدار تدارکاتی مقابل پرتغال، تیم تاسیسات دریایی ایران هم برای حضور پرقدرت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آماده خواهد شد و با این طرح هم از اعتبار فوتسال ایران در آسیا دفاع می‌شود و هم تیم ملی را تشکیل خواهیم داد.

افتخاری درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بیان کرد: با این روش عملکرد کادرفنی تیم تاسیسات دریایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و چنانچه کادرفنی این تیم بتواند عملکرد قابل قبولی در این دو دیدار تدارکاتی و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به نمایش بگذارد، به عنوان گزینه هدایت تیم ملی فوتسال ایران معرفی خواهند شد.

وی در ادامه صحبت‌‎هایش تشریح کرد: صبح امروز در وزارت ورزش و جوانان نشستی با وحید شمسایی سرمربی تیم تاسیسات دریایی داشتم که وی با قبول این طرح، دستیاران خود را برای همکاری اعلام و سفال منش، خوراکچی و هاشم‌زاده را به عنوان مربی و قهرمانی را به عنوان مربی دروازبانان معرفی کرد.

افتخاری در پایان گفت: بر همین اساس کمیته فوتسال تصمیم گرفت امیر شمسایی را به عنوان سرپرست تیم ملی در اعزام به پرتغال انتخاب کند. در این مدت فرصت بررسی رزومه مربیان خارجی واجد شرایط را خواهیم داشت تا در صورت عدم رضایت از عملکرد کادرفنی موقت تیم ملی، گزینه های دیگر را برای هدایت تیم ملی فوتسال ایران انتخاب کنیم.

منبع:سایت فدراسیون فوتبال

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷

تبریک به ساوه!!
تیم شهرشان به لیگ یک سقوط کرد اما مربی آن تیم رفت تیم ملی!

طرفدار تيم ملي چهارشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵

واقعافاجعه واقعا فاجعه بش فکر کنید،فوتسال ما بی برنامه ریزترین فوتسال جهان،من نمیگم اقای شمسایی بده مجموعه تاسیسات بده،اما باید پشت هر تصمیمی فکر باشه،ریشه یابی شه،زمان نیست تیم ببرید پرتغال لغو کنید اردورو،اما نه اینکه یه تیم باشگاهی به اسم تیم ملی بره،اقای افتخاری دست بجونب،دیگه اخه تاکی فوتسال باید انقدر تحقیر بشه،مدیریت کنید نه ناز بکشید،خسوس بایدافتخارکنه،باهمین رفتارا تحقیرتر میشیم،برنامه ریزی کنید…این راهی که داریم میریم تهش بن بسته بن بست…

محمد رضا چهارشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰

اقای افتخاری شما با این تصمیمتون فوتسال ایران را به مسخره کشیدید

نام... چهارشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱

آقای افتخاری تیم ملی شده محله برو و بیا این چه وضعی است برای تیم ملی درست کردی؟؟؟!!!مگه قحط الرجال که مربی طرح کادی برای تیم ملی میذاری؟؟؟!!! اگر شمسایی رو قبول داری به عنوان مربی انتخاب کن اگر نداری خوب چرا بازی های تیم ملی رو از دست میدهید؟؟ بخدا تیم ملی فوتسال با این تصمیم های شما داره از بین میره آقای افتخاری

قمی چهارشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹

اقای افتخاری خجالت بکش ، مگر میشه اردوی تیم ملی و تاسیسات یکی بشه ، ۳۵ نفر دعوت بشن ، وحید اقا شما که میگفتید برای رسیدن به مربیگری تیم ملی همه کاری نمیکنی ، انگار پاهات بدجوری سست شد

نام ... پنجشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

بلاخره کار خودتو کردی آقا وحید

نام ... چهارشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴

خخخخخخخخخخخخخ
خیلی مسخره ای افتخاری

نام ... چهارشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲

ماشالله به هاشم زاده مثل ….. رنگ عوض میکنه ، اول که میگفت خسوس بر میگرده ، …. بعدش گفت با بقیه مربیان تیم ملی نفرات اعزامی به پرتغال انتخاب میکنیم و……. ، حالا هم که همه رو دور زد شد کمک وحید شمسایی که همه میدونن چه رابطه خوبی با هم دارن ……….خخخخخخخخ

نام ... چهارشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰

متاسفیم … خاک بر سر فوتسال مملکت.. خاک بر سر این فوتسال…
فقط باید بحال این انتخاب و این وضعیت تاسف خورد..
جناب دکتر گودرزی لطفا ورود کنید
جناب دکتر روحانی ریس جمهور محترم لطفا ورود کنید…
خاک عالم بر سر این فوتسال

نام ... پنجشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

با سلام آقا وحید تو هم که بابا همش نقش بازی کردی ، آقای افتخاری یه نفرم تو محلشون بیکاره بنده خدا زن وبچه داره گناه داره بیارش دستیار امیرشمسایی معلوم نیست آقای افتخاری برای تیم ملی کار میکنند یا خانواده شمسایی .
شده خاله بازی

نام ... جمعه , ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲:۱۱

منم بیام. بخدا بیکارم. حرفم نمیزنم. همش هم ازتون تعریف میکنم
بیام؟؟؟

سارویس جمعه , ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

سلام اقا وحید توروخدا از تیم شهروند محمود لطفی و سعید بلباسی دعوت کن با تشکر