کد خبر : 30038
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 11:36
-

مرادحاجتی:هیچ اقدامی برای تعیین کادرفنی و انتخاب بازیکن نداشته​ ایم/ وضعیت حضورمان در لیگ مشخص نیست

مرادحاجتی:هیچ اقدامی برای تعیین کادرفنی و انتخاب بازیکن نداشته​ ایم/ وضعیت حضورمان در لیگ مشخص نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری گفت: هنوز شرکت یا عدم‌شرکت‌ تیم فوتسال‌مان در لیگ برتر کشور مشخص نیست و حضورمان منوط به تصمیم اعضای هیات مدیره باشگاه است. علیرضا مرادحاجتی اظهارکرد: وضعیت تیم فوتسال‌ باشگاه برای حضور در لیگ برتر کشور هنوز مشخص نیست. ماه یک شرکت دولتی هستیم و بودجه ورزشی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری گفت: هنوز شرکت یا عدم‌شرکت‌ تیم فوتسال‌مان در لیگ برتر کشور مشخص نیست و حضورمان منوط به تصمیم اعضای هیات مدیره باشگاه است.

علیرضا مرادحاجتی اظهارکرد: وضعیت تیم فوتسال‌ باشگاه برای حضور در لیگ برتر کشور هنوز مشخص نیست. ماه یک شرکت دولتی هستیم و بودجه ورزشی باشگاه، اواخر خرداد یا اوایل تیرماه مشخص خواهد شد و پس از آن در خصوص تیم​داری در تمام رشته​ هایی که داریم، تصمیم​ گیری خواهد شد و این موضوع شامل حال رشته فوتسال​مان هم می​شود.

وی افزود: سال گذشته نیز ما برای حضور در لیگ برتر فوتسال کشور چنین مشکلی را داشتیم که پس از مشخص شدن بودجه ورزشی باشگاه، در نهایت اعضای هیات مدیره تصمیم به تیم​داری گرفتند و یک هفته مانده به آغاز مسابقات، ما هم برای شرکت در لیگ اعلام آمادگی کردیم.

مدیرعامل باشگاه ملی‌‌حفاری خاطرنشان‌کرد: در هر صورت با توجه به این‌که بودجه باشگاه مشخص نشده است، نمی​توانم در خصوص این‌که تیم فوتسال‌مان در لیگ شرکت می‌کند یا خیر، نظری داشته باشم. هنوز هم هیچ اقدامی در خصوص تعیین کادرفنی و انتخاب بازیکن نداشته​ ایم.

وی در ادامه گفت: ملی‌حفاری در رشته​های فوتسال آقایان و بانوان، فوتبال، کاراته، تیراندازی، وزنه‌برداری و گلف فعال است و همان‌طور که اشاره داشتم درنهایت با تعیین بودجه و نشستی که اعضای هیات مدیره خواهند داشت، مشخص می​شود که ورزش ملی‌حفاری در سال جاری چه روندی را در پیش خواهد گرفت.

حاجتی در پایان بیان‌کرد: در هر صورت ما احترام گذاشتیم و در مراسم قرعه​ کشی لیگ برتر فوتسال شرکت کردیم ولی هنوز بقا و یا عدم آن در لیگ برتر مشخص نیست و حضورمان منوط به تصمیم اعضای هیات مدیره باشگاه دارد. اگر تصمیم به تیم​داری گرفته شد، ما هم پس از آن کارهای مرتبط با انتخاب سرمربی و بازیکن را انجام می​دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

یکی نیست به این اقا بگه شما که دیگه کاره ای نیستی تو ورزش این شرکت چرا میای مصاحبه میکنی؟
با اقتدار میگوییم که تمامی رشته های ورزشی حفاری به جز فوتبال در مسابقات شرکت خواهند کرد
اقای حاجتی لطفا فرافکنی نکن
به کوری چشم حسودان فوتسال با اقتدار شرکت خواهد کرد

کمیل چهارشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵

ماشالله به مرتضی قایدی

نام ... جمعه , ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱:۰۱

کمیل!!!!!جای تاسف داره که بااسمهای دیگه حرف دلتونو میزنید درمورد کسی صحبت میکنید که امتحانشو داخل هفت سال اخیر پس داده نه حاجتی نه کریمی بلکه مجموعه حفاری بهش افتخار میکنن ماشالاه با ارتباطات خوبی که داره همه دوستش دارن وامتحانشو پس داده شما هم برو خدا روزیتو جایی دیگه بده؟؟؟؟؟؟اگه میخوای بگم کی هستی

نام ... جمعه , ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

ماشالله به مرتضی قایدی