کد خبر : 30044
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 13:43
دسته‌بندی نشده
-

نعمتی: فصل آینده خودم سرمربی هستم/ هنوز با بازیکنی قرارداد نبسته‌ایم

نعمتی: فصل آینده خودم سرمربی هستم/ هنوز با بازیکنی قرارداد نبسته‌ایم
مديرعامل باشگاه فوتسال فردوسي مشهد گفت: هنوز در خصوص کادر فنی تصميم قطعي گرفته نشده است اما احتمالا فصل آينده خودم سرمربي تيم هستم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران مصطفی نعمتی با اشاره به قرعه کشی لیگ برتر فوتسال و میزبانی تیم فردوسی از فرش‌آرا در نخستین دیدار عنوان کرد: با توجه به اینکه هنوز قراردادی با بازیکنان به ثبت نرسیده است هنوز تمرینات را شروع نکرده‌ایم ولی سعی خواهیم کرد طی دو هفته آینده تیم را تکمیل کرده و خود را برای نخستین دیدار که ۱۸ تیر ماه خواهد بودآماده کنیم.

وی ادامه داد: برنامه ما این است که تقریبا با بازیکنان فصل گذشته تیم تمدید کنیم و در کنار آن در صورت نیاز با بازیکنان جدید وارد مذاکره شویم.

نعمتی با بیان اینکه تاکنون هیچ بازیکنی را از لیست خود مازاد اعلام نکرده‌ایم تصریح کرد: اولویت ما تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته است، با این حال چند بازیکن از تیم‌های دیگر مدنظر داریم که در صورت امضای قرارداد نامشان اعلام خواهد شد. همچنین در این بین هنوز با هیچ یک از بازیکنان فرش‌آرا صحبت نکرده‌ایم زیرا این باشگاه هنوز لیست مازاد خود را اعلام نکرده است.

مدیرعامل باشگاه فوتسال فردوسی مشهد همچنین در خصوص کادر فنی تیم فردوسی نیز عنوان کرد: طی جلسه‌ای که با هیات مدیره باشگاه داشتیم تقریبا به این نتیجه رسیدیم که همان کادر فنی سال گذشته حضور داشته باشد و به دنبال این موضوع انشالله خودم همچون فصل گذشته سرمربی‌گری تیم را بر عهده خواهم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بحث کارت مربیگری خود را حل کرده است یا خیر، گفت: فصل گذشته نیز فدراسیون هیچ ایرادی از ما نگرفت ولی یک عده از داخل استان روی این موضوع دست گذاشتند و ایراد گرفتند ولی این درحالی بود که من با وجودتازه‌کار بودن و با تجربه کمتر در فوتسال، توانستم عملکرد مطلوبی را لیگ برتر داشته باشم و فکر نمی‌کنم عملکردم باعث رفتن آبروی  فوتسال استان شده باشد که بعضی افراد اینچنین ایراد می‎گیرند.

نعمتی تصریح کرد: با این حال برای کم کردن حواشی، شرکت در کلاس مربیگری را در اولویت کارهای خود قرار داده‌ام و اگر کلاسی برگزار شود حتما در آن شرکت خواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه فوتسال فردوسی مشهد همچنین از حضور سرمربی تیم ملی اسپانیا برای تدریس در کلاس مربیگری پیشرفته دانش‌افزایی فوتسال به میزبانی مشهد خبر داد.

وی عنوان کرد: خوزه ونانسیو لوپز، سرمربی تیم ملی فوتسال اسپانیا با حمایت مالی باشگاه فردوسی مشهد در این کلاس حضور خواهد داشت و قرار است مربیان فوتسال سراسر کشور از یک تا ۳ خردادماه در این دوره شرکت کنند.

نعمتی افزود: این دوره با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، شخص مدیرکل و نیز هیات فوتبال خراسان رضوی برگزار می‌شود و قرار است تا اداره کل، سالن همایش‌های خود و نیز سالن بهشتی را جهت این کلاس در اختیار ما قرار دهد.

منبع: ایسنا خراسان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.