کد خبر : 30757
تاریخ انتشار : جمعه 8 خرداد 1394 - 18:31
-

عمادی:هنوز گزینه ای برای هدایت تیم ملی به کمیته فنی معرفی نشده است

عمادی:هنوز گزینه ای برای هدایت تیم ملی به کمیته فنی معرفی نشده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی عمادی با اعلام اینکه در حال حاضر هیچ گزینه‌ای از سوی کمیته فوتسال برای مربیگری تیم ملی فوتسال معرفی نشده است، اظهار کرد: هنوز نفر یا نفراتی برای هدایت تیم ملی فوتسال معرفی نشده است. وی افزود: منتظر معرفی مربی از سوی کمیته فوتسال برای هدایت تیم ملی هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی عمادی با اعلام اینکه در حال حاضر هیچ گزینه‌ای از سوی کمیته فوتسال برای مربیگری تیم ملی فوتسال معرفی نشده است، اظهار کرد: هنوز نفر یا نفراتی برای هدایت تیم ملی فوتسال معرفی نشده است.

وی افزود: منتظر معرفی مربی از سوی کمیته فوتسال برای هدایت تیم ملی هستیم تا با بررسی‌های لازم، تصمیم نهایی اتخاذ شود.

این مسئول یادآور شد: سرمربی پیشنهادی تیم ملی فوتسال بانوان نیز مورد بررسی قرار گرفت و شهناز یاری با حضور در کمیته برنامه‌های مورد نظر را ارائه داد و با تایید این کمیته هم‌اکنون در حال تمرین با ملی‌پوشان است.

عمادی اظهار کرد: براساس اساس‌نامه فدراسیون فوتبال کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی وظایف مشخصی دارد که معرفی مربیان تیم‌های ملی در بخش فوتبال ساحلی، فوتسال بانوان و آقایان از مهم‌ترین وظایف آن است.

وی در پایان گفت: مربیان پس از معرفی از سوی کمیته‌های مختلف به کمیته فنی و توسعه ارجاع داده می‌شوند و بر روی گزینه‌های پیشنهادی بحث و تبادل‌نظر می‌شود تا با بررسی و اعمال نظر فرد برگزیده برای همکاری با تیم‌های ملی به رئیس فدراسیون فوتبال مشخص شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.