کد خبر : 30889
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 خرداد 1394 - 15:24
-

اعلام زمان جدید اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان

اعلام زمان جدید اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، المیرا ثمینی پور، سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان درباره برگزاری اردوی تدارکاتی که از سوم خرداد ماه تا به امروز(دهم خرداد ماه) به طول انجامید، گفت: ملی پوشان به مدت یک هفته تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند. همچنین برنامه های بدنسازی جدیدی که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، المیرا ثمینی پور، سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان درباره برگزاری اردوی تدارکاتی که از سوم خرداد ماه تا به امروز(دهم خرداد ماه) به طول انجامید، گفت: ملی پوشان به مدت یک هفته تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند. همچنین برنامه های بدنسازی جدیدی که از سوی بدنساز تیم ملی در اختیار بازیکنان قرار گرفته شده است، نیز برگزار شده و قرار است از این پس بازیکنان به طور کامل تمرینات بدنسازی خود را انجام دهند تا در مسابقات پیش رو، مخصوصا بازیهای قهرمانی آسیا از لحاظ جسمانی مشکلی نداشته باشند.
وی افزود: در بحث فنی نیز کادر فنی تیم ملی برنامه های خود را به طور مداوم پیگیری می کنند.
سرپرست تیم ملی از برگزاری دور جدید تمرینات تیم ملی فوتسال در اواخر خردادماه خبر داد و گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال امروز به پایان رسید و بازیکنان پس از استراحت ۱۲ روزه، از ۲۰ خردادماه در کمپ تیم های ملی حضور خواهند داشت.
گفتنی است، این اردو تا۲۶ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.