کد خبر : 30938
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 خرداد 1394 - 9:07
-

شمسایی:در آسیا نبودیم، بازیکنان را به تیم ملی می‌‌دادم

شمسایی:در آسیا نبودیم، بازیکنان را به تیم ملی می‌‌دادم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شمسایی درباره زمان حضور بازیکنان تاسیسات دریایی در تیم ملی با این تمرینات فشرده تصریح کرد: با آقای افتخاری (رئیس کمیته فوتسال) صحبت کردم. باید از او به خاطر اینکه با تاسیسات همکاری دارد، تشکر کنم. درست است که تیم ملی همیشه در اولویت است ولی ما هم در دوره

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شمسایی درباره زمان حضور بازیکنان تاسیسات دریایی در تیم ملی با این تمرینات فشرده تصریح کرد: با آقای افتخاری (رئیس کمیته فوتسال) صحبت کردم. باید از او به خاطر اینکه با تاسیسات همکاری دارد، تشکر کنم. درست است که تیم ملی همیشه در اولویت است ولی ما هم در دوره بدنسازی هستیم و خودمان را برای جام باشگاه های آسیا آماده می‌کنیم. اگر در آسیا نبودیم، بازیکنان را به تیم ملی می‌‌دادم.

وی در ادامه اظهار کرد: به همین خاطر و با هماهنگی کمیته فوتسال و مربی تیم ملی، بازیکنان ما سه روز قبل از سفر به پرتغال به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد.

سرمربی – بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره انصرافش از حضور در تورنمنت پرتغال با تیم ملی فوتسال، تاکید کرد: اول باید بگویم هیچ سفارشی از وزارت ورزش یا جای دیگری برای حضورم در تیم ملی نبود. خود سیدرضا افتخاری با من تماس گرفت و گفت به تیم ملی بروم. تنها حامی من خداست نه بنده خدا. کمیته فوتسال نمی‌خواست زمان را از دست بدهد ولی در فدراسیون فوتبال هم باید سلسله مراتب انتخاب سرمربی طی شود.

وی افزود: خیلی‌ها از من برای حضور در تیم ملی جلوتر هستند ولی من رک و راست جلو رفتم و گفتم باید به من تضمین بدهند. من گروهی را معرفی کردم که خودشان جزو بهترین‌های فوتسال هستند. حالا هم اتفاقی نیفتاده است. دستیاران خسوس کاندلاس در تیم ملی هستند و کار را پیش می‌برند. اعتقادم این است که همیشه باید پشتیبان تیم ملی بود ولی کار شمسایی با اصل و اصول جلو می‌رود.

شمسایی در پایان گفت: البته زشت بود با تیم تاسیسات به تورنمنت پرتغال برویم. افتخاری تمام زمینه‌‌ها را برای ما فراهم کرده بود. او حتی از ما خواست که به سالن کمپ برویم و تمرین کنیم ولی ما نیازی به این چیزها نداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۱۹

خدا انشأ لله همه دروغگو ها رو رسوا کند به حق امام زمان

هوادار دوشنبه , ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

افرین داداش مگه اینکه تو یه چی به اینا یادبدی…اصا عقل ندارن میگن تیم تاسیساتو بفرسیم پرتغال این یعنی اصا قدرت انتخاب و تصمیم گیری درشون وجود نداره…تا دیروز پشتت حرف میزدن ،امروز محتاجه خودتو تیمت شدن…این همه بازیکن جوون تو لیگ‌هس..اصلا نمیدونن میخوان چیکارکنن..با این‌کاراشون دارن هم به تیم تو هم به تیم ملی ضرر میزنن ..به جای اینکه مثله والیبال خوش به درخشن..فوتسالو به گند کشیدن..با ندونم کاریشون….

نام ... سه شنبه , ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

به امید خدا تیم تاسیسات در آسیا قهرمان میشه بعد از قهرمانی آسیا احتمال قهرمانی تاسیسات حتی در جهان وجود داره باور کنید این بازیکنان اگر به این بازیکنان روحیه داده بشه فوتسال جهان قبضه می کنن یادتون نره ما آقای گل جهان در کشورمون داریم .