کد خبر : 30935
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 خرداد 1394 - 11:15
-

نتایج مسابقات لالیگا و سری آ

نتایج مسابقات لالیگا و سری آ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ در دومین بازی از مرحله نیمه‌نهایی لالیگا اسپانیا تیم فوتسال اینترموویستار با پیروزی مقابل حریفش موفق شد به دیدار فینال صعود کند و با پیروزی ال‌پوزومورسیا مقابل بارسلونا کار تیم دوم فینال به بازی سوم کشید شد. در دیدارهای این مرحله اینتر موویستار موفق شد ۷ بر ۵ مقابل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ در دومین بازی از مرحله نیمه‌نهایی لالیگا اسپانیا تیم فوتسال اینترموویستار با پیروزی مقابل حریفش موفق شد به دیدار فینال صعود کند و با پیروزی ال‌پوزومورسیا مقابل بارسلونا کار تیم دوم فینال به بازی سوم کشید شد.

در دیدارهای این مرحله اینتر موویستار موفق شد ۷ بر ۵ مقابل میزبانش تیم فوتسال پالما به پیروزی برسد و با توجه به برد ۶ بر ۲ بازی اول به دیدار فینال صعود کند. در این دیدار رافائل (۳ گل)٬ کاردینال (۲ گل)٬ پولا و آلکس برای موویستار گل‌زنی کردند. برونو تافی (۲ گل)٬ وادیلو٬ خوآ باتیستا و خوزلیتو گل‌زنان پالما در این دیدار بودند.

در دیگر دیدار این مرحله ال پوزو مورسیا موفق شد ۲ بر ۱ میهمانش بارسلونا را شکست دهد تا تیم دوم صعود کننده به فینال در دیدار سوم این دو تیم مشخص شود. دیدار اول با نتیجه ۵ بر ۲ به سود بارسلونا به پایان رسیده بود. این مسابقه در کاخ ورزشی مورسیا برگزار شد. برای مورسیا الکس و رائول کامپوز و برای بارسلونا ایکاردو در این دیدار موفق به گل‌زنی شدند.

نتایج کامل بازی دوم مرحله نیمه‌نهایی:

* پالما ۵ – اینترموویستار ۷ (صعود موویستار)

* ال‌پوزو مورسیا ۲ – بارسلونا یک

در نخستین بازی از فینال سری آ ایتالیا نیز پسکارا موفق شد ۵ بر ۳ کوآس فوتسال را با شکست بدرقه کند. در دیدار فینال هر تیمی موفق به کسب نتیجه بهتر در ۵ مسابقه شود. به عنوان قهرمانی دست می‌یابد. دیدار نخست به میزبانی پسکارا و در سالن اختصاصی این باشگاه٬ جیووانی پائولو برگزار شد. در این دیدار داگلاس نیکولودی٬ مارکو ارکولسی٬ ماکسیمیلیانو رسیا٬ روژری و پی‌سی (لوئیز کلودیو کوستا تشیرا) برای پسکارا گل‌زنی کردند. گل‌های کوآس فوتسال نیز توسط کاکا (کارلوس آگوستو دوس سانتوس داسیلوا)٬ اذگار برتونی و تولی (سلیمان حمادی حامد) به ثمر رسید.

نتیجه دیدار نخست فینال:

* پسکارا ۵ – کوآس فوتسال ۳

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نیما کریمی دوشنبه , ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

لیگ اسپانیا و ایتالیا از چه شبکه هایی پخش میشه؟