کد خبر : 31153
تاریخ انتشار : جمعه 15 خرداد 1394 - 12:44
-

ترابیان: جام باشگاه‌های فوتسال چهارشنبه قرعه کشی می‌شود

ترابیان: جام باشگاه‌های فوتسال چهارشنبه قرعه کشی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان درباره زمان قر‌عه‌کشی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، اظها‌ر کرد: این مسابقات طبق برنامه قبلی ۲۰ خرداد ماه در اصفهان قر‌عه‌کشی می‌شود. روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح با حضور نمایندگان AFC قر‌عه‌کشی آغاز خواهد شد. وی درباره انصراف نماینده استرالیا از شرکت در این مسابقات، اظها‌ر کرد: هنوز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان درباره زمان قر‌عه‌کشی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، اظها‌ر کرد: این مسابقات طبق برنامه قبلی ۲۰ خرداد ماه در اصفهان قر‌عه‌کشی می‌شود. روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح با حضور نمایندگان AFC قر‌عه‌کشی آغاز خواهد شد.

وی درباره انصراف نماینده استرالیا از شرکت در این مسابقات، اظها‌ر کرد: هنوز نامه رسمی مبنی بر انصراف نماینده استرالیا به دست ما نرسیده است و اگر هم انصرافی صورت بگیرد، دو تیم رزرو برای جایگزینی این تیم وجود دارد. در بررسی‌های قبل از آغاز این مسابقات در کمیته‌ فوتسال آسیا نماینده قرقیزستان و چین تایپه در لیست رزور این مسابقات قرار گرفته اند.

رییس ستاد برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا با اشاره به نمایندگان AFC گفت: اوکایی، مدیر بازاریابی، نماینده کره جنوبی مسئول ارتباطات، فیروس مدیر مسابقات و مسئول ارتباطات با تیم‌ها که همگی از سوی AFC معرفی شده‌اند، برای قر‌عه‌کشی و بازدید از امکانات اصفهان از روز دوشنبه به ایران می‌آیند.

وی با اشاره به اشکالات سالن ۲۵ آبان اصفهان برای برگزاری بازی‌ها، گفت: در جلسات قبل که در تهران و با حضور نماینده شرکت توسعه، رییس اداره کل ورزش و جوانان اصفهان برگزار شده بود شرکت توسعه بودجه‌ای را برای رفع مشکلات این سالن مانند سرمایش، راه‌اندازی آسانسور و … در نظر گرفت. طبق شنیده های من رفع اشکالات سالن آغاز شده است و در این بازدید میزان پیشرفت کار را مشاهده خواهیم کرد.

ترابیان با بیان این که هنوز هیچ اسمی برای سرمربیگری تیم‌های ملی بز‌ر‌گسالان و امید به کمیته‌ فوتسال معرفی نشده است، اظها‌ر کرد: طبق اساسنامه فدراسیون اگر فردی برای این تیم‌ها نامزد شده باشد ابتدا باید در کمیته‌ فوتسال به سوالات این کمیته‌ پاسخ دهد و سپس به هیات رییسه معرفی شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.