کد خبر : 31295
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 - 15:44
دسته‌بندی نشده
-

جدایی خزایی و عابدین از مقاومت

جدایی خزایی و عابدین از مقاومت
دو چهره مطرح تیم مقاومت البرز از این تیم جدا شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مجید خزایی و علی عابدین دو چهره مطرح تیم مقاومت البرز به فرش آرا و گیتی پسند پیوستند.
مدیرعامل مقاومت ضمن اعلام این خبرگفت: این دو بازیکن در این سالها زحمات بسیاری برای موفقیت تیم به خصوص در فصل قبل کشیدند و در فصل جدید با پیشنهاداتی که داشتند ترجیح دادند به تیم های دیگر بروند. البته علی عابدین بازیکن تیم گیتی پسند بود که نیم فصل به تیم ما آمد و دوباره به تیم خود بازگشت و خزایی نیز با توجه به تفاهمی که ما با تیم فرش آرا برای تبادل بازیکن امضا کردیم به این تیم رفت و مقرر شد بازیکنان سرباز تیم مشهدی به مقاومت بیایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳

آخه اینو کل ایرانم میدونن که اگه داش علی عابدین نمیومد که الان لیگ ۱ باید تمرین میکردین البته امیر احمدپور هم خیلی زحمت کشید حق مجید هم خوردین ببینیم امسال تو لیگ میمونین یا نه رضا فلاح هم دوست داره اینا باشن ولی اینقدر مدیریت ضعیفه نباشن بهتره.

kasra شنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶

haghe abedin bishtar az in harfas…bazish fara tar az irane…fogholadas in pesar

نام ... یکشنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰:۰۳

جفتشون فوق العاده آن ولی زهری که عابدین تو بازی ها داره فقط تو ایران الان طیبی و وفایی دارن با آرزوی بهترین ها برای جفتشون .

نام ... یکشنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰:۵۱

جفتشون فوق العاده آن ولی زهری که عابدین تو بازی ها داره الان تو ایران فقط طیبی و وفایی دارن با آرزوی موفقیت برای جفتشون .