کد خبر : 31215
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 - 10:33
-

هاشم زاده:برای رویارویی با پرتغال آمادگی کامل را نداریم/این طور نیست که به دلیل غفلت در اخذ ویزا از سفر جا بمانیم

هاشم زاده:برای رویارویی با پرتغال آمادگی کامل را نداریم/این طور نیست که به دلیل غفلت در اخذ ویزا از سفر جا بمانیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد هاشم زاده درباره سفر به پرتغال برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال این کشور، اظها‌ر کرد: دو یا سه روز می‌شود که دعوتنامه پرتغالی‌ها به دست کمیته‌ فوتسال رسیده و احتمالا در روزهای آینده هم برای اخذ ویزا به سفارت این کشور مراجعه می‌شود. این طور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد هاشم زاده درباره سفر به پرتغال برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال این کشور، اظها‌ر کرد: دو یا سه روز می‌شود که دعوتنامه پرتغالی‌ها به دست کمیته‌ فوتسال رسیده و احتمالا در روزهای آینده هم برای اخذ ویزا به سفارت این کشور مراجعه می‌شود. این طور نیست که به دلیل غفلت در اخذ ویزا از سفر به این کشور جا بمانیم.

وی با بیان این که اردوی تیم ‌ملی از شنبه مجددا آغاز خواهد شد، گفت: با صحبت‌هایی که با علی افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون انجام دادم، به توافق رسیدیم که در ابتدای هفته‌، بازیکنان این تیم همراه ما باشند و در ادامه نیز به باشگاه خودشان بازگردند. بهروز جعفری به دلیل کار شخصی و احمد اسماعیل پور به دلیل سفر به چین برای همراهی تیم شنزن در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، نمی‌توانند ما را همراهی کنند.

مربی تیم ‌ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به غیبت بازیکنان تاسیسات دریایی، مس سونگون و همینطور چند بازیکن دیگر به دلایل مختلف، اردوی تیم ‌ملی از کیفیت پایینی برخوردار نخواهد بود، اظها‌ر کرد: در‌باره این موضوع با رضا افتخاری جلسه‌ای را خواهیم داشت تا به بهترین راه‌حل دست یابیم.

هاشم زاده با اشاره به زمان کوتاهی که برای آماده سازی تیم ‌ملی وجود دارد، تاکید کرد: به طور قطع برای رویارویی با پرتغال که یکی از بهترین تیم‌های جهان است، به آمادگی کامل نمی‌رسیم. به دلایل مختلف زمان برای ما از دست رفته است و در ۲۰ روز نمی‌شود به طور کامل یک تیم را آماده کرد. امیدوارم که با رسیدن به آمادگی نسبی بتوانیم نتایج خوبی را در پرتغال کسب کنیم.

مربی تیم ‌ملی فوتسال درباره آمادگی لژیونرها نیز تصریح کرد: متاسفانه مچ پای اصغر حسن‌زاده با مصدومیتی مواجه شده و او در این چند روز به طور جداگانه تمرین کرده است. حسین طیبی اما یکی از آماده‌ترین بازیکنان ما در این چند روز بود. اردوی تیم شرایط ایده‌آلی داشته و جو خوبی هم در این اردو حاکم است.

وی درباره نامشخص بودن تکلیف سرمربی تیم ‌ملی فوتسال در آستانه مسابقات جام ملت‌های آسیا و جایزه بزرگ برزیل، خاطر‌ نشان کرد: متاسفانه خسوس به دلایلی نتوانست تیم ‌ملی را همراهی کند. این در حالی بود که از ابتدا مشخص شده بود که او تیم ‌ملی را تا جا‌م جها‌نی همراهی کند . بعد از آن هم بحث حضور تاسیسات دریایی در تورنمنت پرتغال مطرح شد که این موضوع هم زمان را برای ما به هدر داد. امیدوارم که هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر کمیته‌ فوتسال گزینه‌های خود را بررسی کند تا تیم ‌ملی ما با قدرت از نام خود در فوتسال دفاع کند.

هاشم زاده در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسد برنامه مدونی برای تیم ‌ملی امید فوتسال در نظر گرفته نشده باشد نیز گفت: اتفاقا به نظرم یکی از بهترین بر‌نامه‌ریزی‌ها را برای تیم ‌ملی فوتسال انجام داده‌ایم چرا که در سال جاری این تیم در تورنمنت چین حضور خواهد داشت و از طرفی تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان و امید روسیه برای انجام دیدارهای تدارکاتی به ایران می‌آیند. تیم ‌ملی اوکراین هم برای انجام دیدار دوستانه با تیم‌های بز‌ر‌گسالان و امید ما درخواست داده است. اردوهای استعدادیابی هم در چند استان مختلف برگزار شده و در کل بر‌نامه‌ریزی خوبی برای تیم ‌ملی امید انجام گرفته است.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

ان شالله موفق باشی اسطوره اخلاق