کد خبر : 31445
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 خرداد 1394 - 16:29
-

منصوری:هنوز با داورزنی قرارداد نبسته ایم/یک ملی پوش را جذب کرده ایم/هنوز با اسپانسر به توافق نرسیده ایم

منصوری:هنوز با داورزنی قرارداد نبسته ایم/یک ملی پوش را جذب کرده ایم/هنوز با اسپانسر به توافق نرسیده ایم
مدیرعامل باشگاه منصوری قرچک از شرایط این تیم در استانه فصل جدید لیگ برتر می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری با بیان اینکه قرارداد داورزنی هنوز قطعی نشده، اظهار کرد: با او قرارداد نبسته‌ایم اما بداند تا زمانی که بخواهد در این تیم می‌ماند. از او راضی هستیم و به زودی با او قرارداد می‌بندیم. تمامی یارگیری‌های ما مطابق با درخواست‌های اوست و اگر داورزنی را نمی‌خواستیم گزینه‌های مدنظر او را جذب نمی‌کردیم.

وی درباره جذب بازیکن برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال، گفت: برنامه باشگاه برای فصل جدید حضور در بین گزینه‌های قهرمانی است و به همین خاطر جذب بازیکنان ملی‌پوش را هم در دستور داریم. تا به این لحظه با یکی از ملی‌پوشان مدنظر قرار داد بسته‌ایم و سایر بازیکنان هم تا روز های آینده به عضویت باشگاه در می‌آیند.

مدیرعامل تیم فوتسال شهید منصوری قرچک با بیان اینکه در چند سال گذشته عده‌ای در پرداخت حقوق بازیکنان خراب‌کاری کرده‌اند، گفت: بازیکنان جدید وقتی نام منصوری را می‌شنوند فکر می‌کنند حقوقشان پرداخت نمی‌شود اما در فصل گذشته تا ۷۵ درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کردیم که در این امر جزو باشگاه‌های خوب حساب می‌شویم.

منصوری با اشاره به جذب اسپانسر برای فصل جدید، گفت: تا به این لحظه با اسپانسر موردنظر به توافق نرسیده‌ایم اما احتمالا در روزهای آینده قرارداد دو طرفه‌ای منعقد شود. اگر به توافق برسیم بخشی از هزینه‌های تیم را به این وسیله جبران می‌کنیم.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال درباره اردوهای منصوری برای آماده سازی پیش فصل، افزود: دو اردو را مدنظر داریم که یکی از آنها احتمالا در مناطق ییلاقی و خوش آب و هوای تهران خواهد بود. اردوی دوم هم در جنوب کشور و در یکی از جزایر کیش یا قشم برگزار خواهد شد.

وی درباره اخبار اخیر مبنی بر اینکه مدیرعاملان باشگاهی عضو هیات رییسه لیگ برتر فوتسال، مبلغ کمتری را برای ورودی مسابقات پرداخت می‌کنند، تاکید کرد: اینها شایعه‌ای بیش نیست که نمی‌دانم عده‌ای با چه قصدی این اخبار را منتشر می‌کنند. در سال گذشته ورودی را در دو قسط ده میلیون تومانی پرداخت کردیم. امسال هم که هنوز هیچ تیمی مبلغی را پرداخت نکرده است. دیر یا زود این مبلغ را پرداخت می‌کنیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷

دوباره فصل یار گیری شد اقای منصوری شروع کرد به …

نام ... یکشنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱

خودایی خودت روت میشه این حرفارو میزنی، فکر نمیکنی بازیکنات اینارو میخونن،۷۵ درصد از ۵۰ درصدد دادی شاید،آخه کی میاد منصوری،ملی پوش؟؟؟؟

..... دوشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰:۴۰

بازم دروغ گفتنا شروع شد ایا؟؟؟؟؟؟؟

هوادار دوشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱:۵۳

موفق باشى کریم خان. ایشالا امسال تماشاگران خوب قرچکى بازم هم منصورى رو تو کورس قهرمانى میبینن

نام ... دوشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۳:۲۷

ملی پوش دیوانه ست بیاد اونجا