کد خبر : 31668
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 - 17:36
-

طاهری:ناظم الشریعه و هاشم زاده چندبار با افتخاری تماس گرفتند اما موفق به صحبت نشدند/لغو بازی با پرتغال هم در عرف بین المللی به ضرر ماست هم بعد فنی

طاهری:ناظم الشریعه و هاشم زاده چندبار با افتخاری تماس گرفتند اما موفق به صحبت نشدند/لغو بازی با پرتغال هم در عرف بین المللی به ضرر ماست هم بعد فنی
کاپیتان تیم ملی از ناکامی مربیان این تیم در تماس با رئیس کمیته فوتسال و تبعات لغو بازی با پرتغال می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: با پایان یافتن اردوی تیم ملی فوتسال بازیکنان امروز راهی منازل خود شدند و بلاتکلیفی ما آغاز شد.
محمدطاهری افزود: امروز پس از تمرین صبح به ما اعلام کردند که این آخرین تمرین است و بازیکنان نیز پس از این تمرین اردوی تیم ملی فوتسال را ترک کردند و راهی منازل و باشگاه های خود شدند.
وی ادامه داد:‌ قرار شد اگر اعزام ما به پرتغال و بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال این کشور فراهم شود از روز شنبه دوباره در اردو حاضر شویم؛ البته محال است چون اگر قرار بود ما به پرتغال اعزام شویم باید حداقل تا امروز مقدمات این کار فراهم می شد.
طاهری گفت : لغو بازی با پرتغال علاوه بر اینکه از لحاظ عرف بین المللی در مناسبات ورزشی وجهه خوبی برای ما ندارد از لحاظ فنی نیز بازی مهمی با یکی از قدرتهای فوتسال اروپا را از دست می دهیم و فرصت مناسب برای کسب تجربه جوانان از بین می رود.
کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: هم اکنون نه تنها من بلکه اعضای کادر فنی تیم از جمله آقایان هاشم زاده و ناظم الشریعه هم بلاتکلیف هستند و نمی دانیم چه کاری باید انجام دهیم؛ آنها بارها با افتخاری سرپرست کمیته فوتسال تماس گرفتند اما موفق به صحبت نشدند؛ امیدوارم اتفاقات این چند روزه لطمه ای به تیم ملی وارد نکند هرچند تاکنون نیز بچه های تیم که اکثرا جوان هم هستند روحیه خوبی نداشتند.
وی ادامه داد: این شرایط اصلا زیبنده تیم ملی فوتسال ایران که یکی از قدرتهای جهان است، نیست؛ باید هر چه سریعتر تکلیف فوتسال روشن شود البته مدیران فدراسیون و افتخاری برای برطرف شدن مشکلات فوتسال تلاش می کنند و آنها هم هر کاری که از دستشان برآید برای این رشته انجام می دهند.
طاهری در پایان گفت : ما مسابقات بسیار مهمی در جایزه بزرگ یا گرندپریکس و مقدماتی جام جهانی در پیش داریم ضمن اینکه چند وقت دیگر باید با تیم های ملی ایتالیا و روسیه بازی کنیم، امیدوارم هر چه سریعتر تکلیف تیم ملی فوتبال روشن شود تا بیشتر از این متضرر نشو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱

طاهری چون کاپیتان تیم هست از ترس اینکه مبادا به آقایون بربخوره مجبوره بگه افتخاری ودارودسته اش دارن تلاش میکنن اما مردم میبینن هیچ کس از آقایون فدراسیون اصلا یادشون نیست رشته ای به نام فوتسال داریم