کد خبر : 31608
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 - 10:02
دسته‌بندی نشده
-

فراشی:هیچکس جوابگو نیست / هیچ مدیری بالای سر تیم حضور ندارد

فراشی:هیچکس جوابگو نیست / هیچ مدیری بالای سر تیم حضور ندارد
امیر فراشی تاکید کرد با این ادامه روند از تیم ملی کناره گیری خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تمرین تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته (دوشنبه) در حالی برگزار شد که امیر فراشی مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی با لباس شخصی در آن حضور یافت و از تمرین دادن دروازه‌بان‌ها خودداری کرد.

فراشی در این خصوص گفت: من روزهای گذشته هم اعلام کرده بودم نه من و نه سایر اعضای کادرفنی قرارداد نداریم. به ما گفته بودند تمرینات را شروع کنید تا بعدا در مورد قراردادمان جلسه بگذارند ولی این جلسه هیچ وقت برگزار نشد.

وی افزود: متاسفانه وضعیت بغرنج است. من خودم کارمند هستم و ۲۵ سال سابقه دارم؛ برای همین برایم دشوار است که از کارم بزنم و بدون قرارداد در تیم ملی کار کنم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: این در حالی است که هیچکس هم جوابگو نیست و هیچ مدیری بالای سر تیم حضور ندارد. تنها از ما خواستند تمرینات را شروع کنیم تا بعد قرارداد ببندند ولی این اتفاق هم رخ نداد. واقعا برایم دشوار است که از محل کارم مرخصی بگیرم ولی در تیم ملی هیچکس نباشد که جوابمان را بدهد.

وی ادامه داد: درست است که کار کردن در تیم ملی مایه افتخار بوده و ما سرمان را هم برای این تیم می‌دهیم ولی باید شرایطمان را هم در نظر گرفت. وضعیتم جوری است که ممکن است کارم را از دست بدهم، برای همین تصمیم گرفتم سر تمرین نروم تا با آقای افتخاری (رئیس کمیته فوتسال) صحبت کنم.

فراشی همچنین گفت: اگر آنها خواستند سر تمرین می‌رویم و کار را ادامه می‌دهم؛ در غیر اینصورت مشکلی برای قطع همکاری ندارم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محسن سه شنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

من سالها شاگرد آقای فراشی بودم. از کمیته فوتسال خواهشمندم تحت هیچ شرایطی ایشان را از دست ندهند. بدون تردید در ایران مربی ای در سطح آقای فراشی نداریم