کد خبر : 31646
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 - 16:41
-

لغو اردوی تیم ملی در پرتغال آخرین سکانس از بی‌برنامگی‌ های کمیته فوتسال

لغو اردوی تیم ملی در پرتغال آخرین سکانس از بی‌برنامگی‌ های کمیته فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امروز بعد از چند هفته تمرین تیم ملی فوتسال به منظور آماده سازی برای اردوی پرتغال و دیدار تدارکاتی با تیم‌ملی این کشور، مربی تیم‌ملی از احتمال لغو این اردو به دلیل عدم دریافت روادید سفر به پرتغال خبر داد. بعد از این اتفاق، بازیکنان هم تمرینات تیم ملی را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امروز بعد از چند هفته تمرین تیم ملی فوتسال به منظور آماده سازی برای اردوی پرتغال و دیدار تدارکاتی با تیم‌ملی این کشور، مربی تیم‌ملی از احتمال لغو این اردو به دلیل عدم دریافت روادید سفر به پرتغال خبر داد. بعد از این اتفاق، بازیکنان هم تمرینات تیم ملی را به پایان رساندند و به باشگاه‌های خود بازگشتند تا بیشتر از این تمرین بیهوده انجام نداده باشند.

چند هفته پیش بود که زمزمه هایی مبنی بر لغو سفر به پرتغال دلیل عدم پیگیری و صدور روادید به گوش رسید، اما هیچ عکس‌العملی در قبال این موضوع از سوی افتخاری و کمیته فوتسال انجام نگرفت. مربیان تیم‌ملی هم در پاسخ به این که احتمال لغو اردو وجود دارد با امیدواری اعلام می‌کردند، کارهای لازم در حال انجام شدن است و حتما به پرتغال سفر می‌ کنند اما انگار کسی در کمیته فوتسال نبود که این صحبت‌ها را بشنود.

حدود دو هفته از آخرین اظهارنظر افتخاری می‌گذرد و در زمانی که باید تدارکات لازم برای سفر تیم‌ملی به پرتغال انجام می‌شد، کسی افتخاری را پیدا نمی‌کند. اینکه در این شرایط نابسامان و آشفته حال فوتسال، رییس کمیته حضور ندارد از اتفاقات عجیبی است که فقط در ایران شاهد آن هستیم. دستیاران سابق خسوس هم که تا این لحظه بدون داشتن قرارداد تیم ملی را تمرین داده‌اند، اطلاعی از غیبت افتخاری ندارند و تصمیم گرفتند تا مشخص شدن وضعیت سفر پرتغال تمرینات را تعطیل کنند.

لغو سفر تیم ملی به پرتغال چندمین اتفاق عجیب در سال ۹۴ بود که جامعه فوتسال را برآشفته کرده و هیچ دلیل قانع کننده‌ای را نمی‌توان برای آن پیدا کرد. کشمکش بر سر تمدید قرارداد خسوس کاندلاس، انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی موقت تیم ملی فوتسال، تصمیم برای فرستادن تیم باشگاهی به جای تیم‌ملی به پرتغال، اتمام قرارداد مربیان تیم ملی، لغو اردوی پرتغال و نداشتن سرمربی برای تیم ملی را اگر کنار یکدیگر بگذاریم به نبود برنامه مشخص برای تیم ملی فوتسال می‌رسیم.

غیبت افتخاری و خاموش بودن تلفن همراه او در این شرایط همه را آشفته کرده و در زمانی که کفاشیان به مربیان تیم ملی می‌گوید افتخاری باید درباره سفر به پرتغال تصمیم بگیرد، رییس کمیته احتمالا پیگیر کارهای شخصی خودش است و فوتسال را در اولویت دوم خود نگه داشته است. تمامی تیم‌های بزرگ فوتسال جهان، جایگاه مهم ایران در فوتسال را می‌دانند اما گویا مسئولان فوتسالی خودمان این جایگاه را باور نکرده‌اند و نسبت به این تیم بی‌تفاوت هستند. اقدامات افتخاری در قبال فوتسال، جامعه فوتسال را به این فکر فرو برده که آیا این تیم می‌تواند بار دیگر قهرمان جام‌ ملت‌های آسیا شود؟

احتمالا رییس کمیته فوتسال فردا در قرعه‌کشی مهم ترین رویداد پیش روی فوتسالی آسیا غایب خواهد بود، هر چند که کسی هم انتظار حضور او را ندارد!

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.