کد خبر : 31762
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 11:04
-

شرایط کنونی در شان فوتسال ایران نیست/کفاشیان ورود کند

شرایط کنونی در شان فوتسال ایران نیست/کفاشیان ورود کند
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با انتقاد از بلاتکلیفی تیم ملی، گفت: این وضعیت در شان فوتسال ایران نیست و از رئیس فدراسیون فوتبال می‌خواهم این شرایط را جمع و جور کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان درباره وضعیت نامشخص تیم ملی فوتسال ایران با بیان مطالب فوق اظهار کرد: وضعیتی که ایجاد شده است، اصلا مناسب نیست. واقعا این شرایط در شان فوتسال ایران که در رده اول آسیا و ششم دنیا قرار دارد، نیست.

وی افزود: شان فوتسال ایران این نیست که هر روز یک عده حرفی را بزنند. اینکه کمیته فوتسال یک حرفی را بزند، کمیته فنی چیز دیگری بگوید درست نیست. هر فردی برای تیم ملی مربی تعیین می‌کند. علی کفاشیان باید به این موضوع ورود کند و شرایط را جمع و جور کند.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ خاطرنشان کرد: ما امسال مسابقات مهمی پیش رو داریم. تیم ملی باید در جام ملتهای آسیا که انتخابی جام جهانی هم هست، حاضر شود. درست نیست که الان تیم ملی سرمربی نداشته باشد. مسئولان باید زودتر برای تیم ملی تصمیم بگیرند. به نظرم کفاشیان باید حرف اول و آخر را بزند و زودتر این کار را جمع کند.

نجاریان درباره اینکه پیشنهادش برای تیم ملی فوتسال چیست، گفت: من به آقای افتخاری نظر مشورتی داده‌ام و به وی گفتم که یک مربی بزرگ خارجی بیاورد که تمام مربیان داخلی او را قبول داشته باشند نه اینکه مربی دسته چندم بیاورید که هیچکس قبولش نداشته باشد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.