کد خبر : 31689
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 9:11
-

قمی ها به دنبال جذب کوهستانی و تقی زاده

قمی ها به دنبال جذب کوهستانی و تقی زاده
سرپرست نماینده قم در لیگ فوتسال با بیان اینکه دستیاران سرمربی در کادر فنی نماینده قم در لیگ برتر فوتسال هنوز مشخص نیستند، گفت: نماینده قم در لیگ برتر فوتسال ۳ بازیکن جدید جذب می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست نماینده قم در لیگ فوتسال با بیان اینکه دستیاران سرمربی در کادر فنی این تیم هنوز مشخص نیستند، گفت: نماینده قم در لیگ برتر فوتسال ۳ بازیکن جدید جذب می‌کند.

سید مهدی غیاثی درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال ماهان تندیس در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: با توجه به انصراف سرمایه‌گذار باشگاه ماهان تندیس از تیمداری امتیاز این تیم به اداره کل ورزش و جوانان قم بازگشته و اداره کل ورزش و جوانان بر اساس وظیفه ذاتی خود مسئولیت امور این تیم را بر عهده گرفته است.
وی افزود: در حقیقت نام ماهان تندیس دیگر وجود خارجی ندارد و اداره‌کل ورزش و جوانان به دنبال مذاکره با بخش خصوصی و تعیین مالکیت جدید این تیم است تا وضعیت نهایی تیم روشن شود.
نماینده تام‌الاختیار اداره کل ورزش و جوانان در امور نماینده فوتسال قم در لیگ برتر گفت: در حال حاضر تنها ابوالقاسم عروجی را از دست داده‌ایم و سایر بازیکنان در اختیار تیم هستند البته برای تکمیل کادر بازیکنان باید سرمربی تیم پس از آغاز تمرینات تصمیم‌گیری کند.
غیاثی بیان کرد: محسن حسن‌زاده سرمربی جدید نماینده فوتسال قم است اما دستیاران وی هنوز مشخص نشده‌اند و مربیان قبلی از جمله هادی بهرامی، سید وحید غیاثی و قدرت الله باقری از جمله گزینه‌هایی هستند که برای حضور بر روی نیمکت نماینده قم مطرح شده‌اند.
وی عنوان کرد: نماینده قم در لیگ برتر فوتسال ۳ بازیکن جدید جذب می‌کند و این هدفی است که به دنبال تحقق آن هستیم چنان که قصد داریم محمد کوهستانی را از دبیری تبریز به قم برگردانیم و رایزنی‌هایی برای بازگشت سعید تقی‌زاده از گیتی پسند به قم انجام شده ضمن این که جذب یک دروازه‌بان هم در دستور کار قرار دارد و ممکن است این دروازه بان غیربومی باشد.
سرپرست موقت باشگاه ماهان تندیس قم تصریح کرد: قرار است تمرینات نماینده فوتسال قم از شنبه آغاز شود و با توجه به فرصت کمی که تا آغاز لیگ داریم باید به آمادگی لازم برسیم.
غیاثی درباره تغییرات مدیریتی در فصل جدید و حواشی احتمالی در آینده خاطرنشان کرد: ناصر شریفی شخص محترمی است و قطعاً شرایط را درک می‌کند و باید بپذیرد که شرایط تغییر کند و فکر می‌کنم وی انسانی منطقی باشد زیرا هدف اصلی همه ما موفقیت نماینده فوتسال قم است و باید در این زمینه به هم کمک کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سيروس چهارشنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

بعضى اقایون نذاشتن تیم براى قهرمانى بسته بشه. چرا؟؟چون محسن حسن زاده برگشته به قم!!محسن امپراطور ما به عشق تو امسال میاییم سالن

فوتسال قم رو به نابودی چهارشنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

ای کاش اصغر برمیگشت قم البته با برگشتن سعید و ممد کوهی یو و برگشتن میثم ایلانلو و وجود علیرضا تیم دوباره در کنار مسلم اولاد و زاهدی و … قوی میشه چرا گلر غیر بومی؟؟ ممد دهقان هست، مسعود ایازی هست و البته گلر تیم امید که اسمشو یادم نیست دقیقا !

نام ... چهارشنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

اصغر حسن زاده رو برگردونید توروخدا

سيروس چهارشنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱

دادادش اصغر پول میخواد،با کدوم اسپانسر؟!!؟

نام ... پنجشنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶

حالا شما بلبینید صفر حسن زاده میمونه فعتا که همه بلاتکلیف گذاشته قبل از شروع فصل باید با نون خشکیا هماهنگ کنه اقای علیخانی