کد خبر : 31938
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 - 9:16
-

اردوی یک هفته ای تیم ملی تاجیکستان در بهشهر برگزارشد

اردوی یک هفته ای تیم ملی تاجیکستان در بهشهر برگزارشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اردوی یک هفته ای تیم ملی فوتسال تاجیکستان که به میزبانی باشگاه شهدا بهشهر در حال برگزاری بود جمعه شب به پایان رسید . تیم ملی فوتسال تاجیکستان که برای گذراندن مراحل آماده سازی پیش از شروع رقابت های آسیایی، به بهشهر سفر کرده بود ، برگزاری چندین جلسه آماده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اردوی یک هفته ای تیم ملی فوتسال تاجیکستان که به میزبانی باشگاه شهدا بهشهر در حال برگزاری بود جمعه شب به پایان رسید .
تیم ملی فوتسال تاجیکستان که برای گذراندن مراحل آماده سازی پیش از شروع رقابت های آسیایی، به بهشهر سفر کرده بود ، برگزاری چندین جلسه آماده سازی و انجام چند بازی تدارکاتی را در برنامه خود قرار داده بود .

تاجیکستانی ها که با سرمربیگری حسین شادی اف به بهشهر سفر کرده بودند ، جلسات تمرینی و همچنین بازی دوستانه خودبا تیم شهدای این شهر را برگزار کرد اما به دلایل نامشخص موفق به برگزاری مسابقه با تیم منتخب آمل نشد .

لغو این مسابقه به گفته سرمربی تیم تاجیکستان ، موجب وارد شدن آسیب به روند آماده سازی این تیم شد اما وی نتوانست رضایت خود از اردوی یک هفته ای بهشهر را پنهان کند .

شادی اف در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد : امکانات مناسب تمرینی این شهر ، فرصت مناسبی برای افزایش آمادگی تیم تاجیکستان بود که تا حد امکان تلاش کردیم از این فرصت مناسب استفاده کنیم .

وی افزود : امیدواریم تا زمان آغاز مسابقات قهرمانی آسیا که شش ماه دیگر برگزار می شود، بار دیگر بتوانیم به بهشهر آماده و مراحل آماده سازی تیم را در این شهر دنبال کنیم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.