کد خبر : 31970
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 - 10:34
-

رد پیشنهاد نجومی گیتی پسند توسط وفایی

رد پیشنهاد نجومی گیتی پسند توسط وفایی
سرپرست تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: جدایی بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال ماهان تندیس قم با وجود پیشنهادات جدی، منتفی شد و وی قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: جدایی بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال ماهان تندیس قم با وجود پیشنهادات جدی، منتفی شد و وی قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.
مهدی پاک اظهار داشت: علیرضا وفایی بازیکن خلاق تیم فوتسال ماهان تندیس قم که یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی فوتسال است در فصل آینده با پیراهن نماینده قم در لیگ برتر فوتسال به میدان می‌رود.

وی افزود: این بازیکن جوان که قراردادش با ماهان تندیس پایان یافته و بازیکن آزاد محسوب می‌شد ابتدا پس از اعلام آمادگی ماهان تندیس مبنی بر تیمداری در لیگ برتر فوتسال با این تیم قرارداد داخلی امضا کرد.

سرپرست تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: پس از انصراف ماهان تندیس از تیمداری در لیگ برتر فوتسال و انتقال امتیاز ماهان به اداره کل ورزش و جوانان قم، وفایی مشغول مذاکره با تیم‌های خواهان خود شد که مهم‌ترین این تیم‌ها، تاسیسات دریایی قهرمان فصل گذشته و گیتی پسند اصفهان بودند.

پاک بیان داشت: با وجود این که گفته می‌شد وفایی به طور یقین به یکی از این ۲ تیم پاسخ مثبت می‌دهد اما با پیگیری‌های انجام شده و قطعی شدن تیمداری قمی‌ها در لیگ برتر فوتسال، وفایی تصمیم گرفت در قم بماند.

وی عنوان کرد: پس از جدایی ابوالقاسم عروجی و پیوستن وی به تاسیسات دریایی، جدایی احتمالی علیرضا وفایی از ماهان تندیس از سوی کارشناسان فوتسال، ریسکی پرخطر برای نماینده فوتسال قم عنوان می‌شد.

سرپرست تیم فوتسال ماهان تندیس قم تصریح کرد: وفایی ۲ فصل پیش نیز با رد پیشنهاد نجومی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با بیان این که دوست دارد در شهر خود بازی کند، با قراردادی با مبلغی به مراتب کمتر از گیتی پسند، با ماهان تندیس قم قرارداد امضا کرد.

پاک افزود: علیرضا وفایی کاپیتان سابق تیم ملی امید است که در ۲ سال گذشته در جایگاه خوبی در تیم ملی فوتسال بهره‌مند بوده و همراه با این تیم نایب‌قهرمان آسیا شد و در دیدار سال گذشته برابر روسیه نیز گلزنی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

khob in yani chi alan?

ابولی شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

خب اینم شد خبر مثلا؟؟؟؟؟؟؟
مبلغو حداقل میزدین

نام ... شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

مبلغش ۲۰۰ با قم هستش حالا ببین گیتی که دم از نداری میزنه و پول مردم را نمیده میخواسته چقدر بده؟

هوادار شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

أین اقای سربرست از حاج ناصر اجازه کرفته که الآن مصاحبه کرده

نام ... شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

سرپرست و حاج ناصر خخخخخ

فوتسال قم رو به نابودی شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

امثال پاک هم مثل شریفی ها هستن آخه تو کی هستی که اومدی تو ورزش قم و مصاحبه میکنی؟؟ سوادت در چه حده ؟؟
لعنت به این ورزش که آدمای پاک باید از بیرون با حسرت نگاهش کنن و اونا که فامیلیشون پاکه بیان توش!!!

ماهاني تييير یکشنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲:۵۱

ادم پاک ……حاج ناصر . خخخخخخ