کد خبر : 32091
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 خرداد 1394 - 13:33
-

دندانپزشکی ایرانی که کاپیتان تیم ملی فوتسال فیلیپین بود

دندانپزشکی ایرانی که کاپیتان تیم ملی فوتسال فیلیپین بود
بازیکن ایرانی الاصل تیم ملی فیلیپین که گل پیروزی این تیم مقابل بحرین را به ثمر رساند فعالیتش را از فوتسال آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حضور یک بازیکن ایرانی‌الاصل در ترکیب تیم ملی فیلیپین از آن اتفاقات جالب هفته گذشته بود که با گلزنی این بازیکن هم همراه بود تا اتفاقی جالب برای ایرانی‌ها رقم بخورد.

میثاق بهادران که هفته گذشته موفق شد در ترکیب تیمش دو گل برابر بحرین به ثمر برساند از پدری ایرانی متولد شده و دکترای دندانپزشکی دارد. او در گفتگو با “ورزش سه”، درباره شرایطش در فیلیپین صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید.

بهادران درباره حضور خود در ترکیب تیم ملی فیلیپین گفت: پدرم ایرانی و مادرم فیلیپینی هست. خودم تا ۲ سالگی در فیلیپین بودم و از ۲ سالگی تا ۱۸ سالگی در ایران و تهران (میرداماد) زندگی کردم و درس خوندم . بعد واسه ادامه تحصیل برگشتم فیلیپین و رشته دندانپزشکی خوندم و مدرک دکترا گرفتم. در دانشگاه در تیم فوتسال بودم و بعد ها توسط ساسان مهر که او هم بازیکنی دورگه و در تیم فوتسال فیلیپین حضور داشت به این رشته وارد شدم. در ادامه حتی به کاپیتانی تیم ملی فوتسال این کشور هم رسیدم اما بعد از آن به تیم چمنی تو لیگ فیلیپین رفتم. سال گذشته تیم Global fc قهرمان مسابقات لیگ شد.

وی با اعلام علاقه برای حضور در فوتبال ایران گفت: خیلی دوست دارم برگردم و تو لیگ ایران بازی کنم و در بین بازیکنان ایرانی از سبک بازی اشکان دژآگه خوشم می‌آْید و به نوعی او را الگوی خودم قرار می‌دهم.

وی در مورد علاقه‌اش به اشکان دژآگه اینطور ادامه داد: بازیکنی در لیگ فیلیپین بازی می‌کند که در گذشته گلر سوم فولام بوده و با اشکان همبازی بود و خیلی از او تعریف می‌کرد.

میثاق بهادران در ادامه ادعا می‌کند در مدلینگ نیز فعالیت دارد و اینطور توضیح می‌دهد: در کار مدلینگ برای برندهای معتبر در شرق آسیا فعالیت می‌کنم و برای برندهایی مثل پوما، لیوایز و… تبلیغ انجام می‌دهم.

بازیکن دورگه فیلیپین مدعی شد بعد از گلزنی در دیدار ملی این کشور با انبوه پیام‌ها از سوی ایرانی‌ها مواجه شده است: از ایرانی‌ها تشکر می‌کنم که خیلی خونگرم هستند و برخورد گرمی با من داشتند. در این مدت پیام‌های مثبت و دلگرم کننده‌ای از آنها داشتم و خوشحالم که با دو گلی که به بحرین زدم خوشحال‌شان کردم.

مهاجم ایرانی‌الاصل فیلیپین مدعی است هر دو گل تیمش برابر بحرین را او به ثمر رسانده است و در این رابطه اشتباهی صورت گرفته است که یکی از آنها ثبت نشده است: هر دو گل بازی را من زدم اما فیفا یکی از آنها را اشتباه به نام من ثبت نکرده که صحبت کردیم و قرار است درست شود و به نام من ثبت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.