کد خبر : 32110
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 خرداد 1394 - 11:54
-

حفظ طاهری در دستور کار گیتی‌پسندی‌ها/ آغاز اردوی اصفهانی‌ها از اول ماه رمضان/ برگزاری دیدار دوستانه با نمایندگان کویت و تایلند

حفظ طاهری در دستور کار گیتی‌پسندی‌ها/ آغاز اردوی اصفهانی‌ها از اول ماه رمضان/ برگزاری دیدار دوستانه با نمایندگان کویت و تایلند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسئولان باشگاه گیتی‌پسند شب گذشته با محمود خوراکچی برای سپردن هدایت تیم فوتسال این باشگاه به توافق رسیدند تا در فصل جاری او روی نیمکت اصفهانی‌ها بنشیند. خوراکچی شب گذشته از ساعت ۲۲ تا حدود یک بامداد جلسه‌ای را با مسئولان گیتی‌پسند برگزار کرد که در پایان دو طرف به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسئولان باشگاه گیتی‌پسند شب گذشته با محمود خوراکچی برای سپردن هدایت تیم فوتسال این باشگاه به توافق رسیدند تا در فصل جاری او روی نیمکت اصفهانی‌ها بنشیند.

خوراکچی شب گذشته از ساعت ۲۲ تا حدود یک بامداد جلسه‌ای را با مسئولان گیتی‌پسند برگزار کرد که در پایان دو طرف به توافق رسیدند تا همکاری انجام شود. البته قرار است امروز این جلسات ادامه داشته باشد تا در خصوص جذب بازیکنان و همچنین انتخاب کادر فنی تصمیمات اتخاذ شود. قرار است اکثر بازیکنان بومی اصفهان و همچنین کادر فنی این شهر در تیم فعالیت داشته باشند به همین منظور محمود خوراکچی در نظر دارد برای انتخاب مربی دروازه‌بانان از بین محسن واعظ و همدانی شخصی را انتخاب کند همچنین از بین کشاورز و ایمانی‌زاده شخصی به عنوان بدن‌ساز انتخاب خواهد شد و علیرضا خسروی نیز به عنوان دستیار خوراکچی حضور خواهد داشت از بین رضا صادقی و کریمی هم با یکی از آنها همکاری خواهد شد. پزشک تیم ، تدارکات و قسمت اجرایی نیز از سال گذشته در تیم باقی خواهند ماند.

مسئولان گیتی‌پسند پیش از این مذاکراتی را با نمایندگان کویت و تایلند انجام داده‌اند تا پس از حضور آنها در اصفهان برای برگزاری جام باشگاه‌های آسیا دیدارهای دوستانه‌ای را با آن‌ها برگزار کنند به این ترتیب گیتی‌پسند دیدارهای دوستانه‌ای مقابل چونبوری تایلند و القادسیه کویت برگزار خواهد شد.

اصفهانی‌ها تمرینات خود از یکی دو روز آینده آغاز خواهند کرد اما به صورت جدی اردوی بدنسازی این تیم از اول ماه مبارک رمضان در چادگان اصفهان به مدت ۹ روز برگزار خواهد شد.

خبر دیگر از اصفهانی‌ها اینکه محمود خوراکچی در نظر دارد بازیکنانی از جمله محمد طاهری را که پیش از این ساز جدایی کوک کرده بود؛ در این تیم حفظ کند. البته این موارد مربوط به مذاکره امروز با مسئولان باشگاه می‌شود.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

ایشالله که طاهری برگرده منصوری

شکیب یکشنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

خوراکچی ونتایج حیرت آور سال قبل وانتخاب بعنوان مربی بهترین وبا افتخارترین تیم ایران!

جلل خالق

گیتی گیتی گیتی یکشنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

طاهری تا فهمید خوراکچی سرمربی شد اعلام رضایت کرد چون بازیکن حرفه ای ارزش کار با یک مربی حرفه ای رو میشناسه
قدر زر زرگر شناسد !!!!!!!!!