کد خبر : 32186
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 خرداد 1394 - 10:37
-

ترابیان:امیدوارم افتخاری هم افتخار بدهد به جلسه کمیته فنی بیاید

ترابیان:امیدوارم افتخاری هم افتخار بدهد به جلسه کمیته فنی بیاید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال فردا  برگزار خواهد شد. قرار است در این جلسه در خصوص دو موضوع مهم بحث و گفت‌وگو شود. بررسی رزومه یک مربی بدنساز خانم برای حضور در تیم ملی فوتسال بانوان یکی از موضوعات مورد بحث خواهد بود. اما مهمترین بخش جلسه بررسی وضعیت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال فردا  برگزار خواهد شد. قرار است در این جلسه در خصوص دو موضوع مهم بحث و گفت‌وگو شود.

بررسی رزومه یک مربی بدنساز خانم برای حضور در تیم ملی فوتسال بانوان یکی از موضوعات مورد بحث خواهد بود. اما مهمترین بخش جلسه بررسی وضعیت تیم ملی فوتسال است که به خاطر همین قرار است از علی کفاشیان هم برای حضور در این جلسه دعوت شود.

عباس ترابیان ضمن تأیید این خبر گفت: باید هرچه سریع‌تر تکلیف سرمربی تیم ملی فوتسال مشخص شود. ما می‌دانیم حتی اگر انتخاب سرمربی تیم ملی یک روز دیرتر انجام شود چه عواقبی برای ما خواهد داشت. ما منتظر هستیم کمیته فوتسال گزینه‌های خود را برای سرمربیگری تیم ملی معرفی کند.

وی ادامه داد: به خاطر حساسیت موضوع از علی کفاشیان دعوت کردیم تا در جلسه روز سه‌شنبه حضور پیدا کند تا جلسه بی‌نتیجه نماند. امیدوارم با حضور کفاشیان، افتخاری هم افتخار بدهد و در جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال شرکت کند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.