کد خبر : 32231
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 خرداد 1394 - 17:13
-

جلسه طولانی افتخاری با مربیان تیم ملی فوتسال برگزار شد/ اردوی تیم ملی همزمان با جام باشگاه های آسیا

جلسه طولانی افتخاری با مربیان تیم ملی فوتسال برگزار شد/ اردوی تیم ملی همزمان با جام باشگاه های آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه و محمد هاشم زاده دو مربی تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه جلسه‌ای را با سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال برگزار کرده و در این جلسه که تا ساعت ۱۴:۳۰ طول کشید، برنامه‌های مربوط به تیم ملی و اردوهای ملی پوشان ارائه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه و محمد هاشم زاده دو مربی تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه جلسه‌ای را با سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال برگزار کرده و در این جلسه که تا ساعت ۱۴:۳۰ طول کشید، برنامه‌های مربوط به تیم ملی و اردوهای ملی پوشان ارائه و بررسی شد. در نهایت مقرر شد تا افتخاری این برنامه ها را با کمیته فنی و توسعه در میان بگذارد.

ناظم الشریعه در این خصوص اظهار کرد: در این جلسه به صورت شفاف و برنامه ها و راهکارهایمان را به کمیته فوتسال دادیم و حالا منتظریم تا ببینیم تصمیم کمیته فنی چیست.

وی افزود: طبق برنامه اولیه اردوی بعدی تیم ملی همزمان با شروع جام باشگاه های آسیا در مردادماه برگزار می‌شود و بعد از آن هم بازی با ایتالیا، روسیه و اوکراین در برنامه است. با این حال همانطور که گفتم همه چیز منوط به تصمیم کمیته فنی است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.