کد خبر : 32575
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 - 22:23
دسته‌بندی نشده
-

کردی هم پیچانده شد مثل حسن‌زاده!

کردی هم پیچانده شد مثل حسن‌زاده!
انتخاب سرمربی نماینده فوتسال قم پس از عبور از محسن حسن زاده و رضا کردی به غیاثی رسید که بدون پشت پرده نبود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در شرایطی که تصمیم ناگهانی جلالی مالک ماهان تندیس قم مبنی بر انصراف یکساله از حمایت مالی قمی‌ها معادلات فوتسالی این شهر را برای فصل آینده بر هم زد، برای انتخاب سرمربی این تیم برای فصل پیش‌رو اتفاقاتی رخ داد که به نظر نرمال نبود.

ابتدا بحث بازگشت محسن حسن‌زاده از مشهد به قم مطرح شد اما به ناگهان این مربی با چرخشی به سمت اهواز عطای ماندن در قم را به لقایش بخشید و خرماپزان اهواز را به شهر خود و خانه‌اش ترجیح داد. تصمیمی که با توجه به بودجه مشخص همه ساله حفاری عجیب بود.

نام رضا کردی سرمربی تیم فوتسال الاهلی قطر به عنوان جدیدترین کاندیدای این پست اعلام شد که تا صبح دیروز تمام قم منتظر اعلام رسمی نام او بودند چراکه در تمامی جلسات برگزار شده وی را متقاعد به پذیرفتن این پست کرده بودند اما این اتفاق رخ نداد.

کردی در جلساتی با مهدی غیاثی قبول کرده بود که فصل بعد سرمربیگری تیم را قبول کند که صبح دیروز اعلام نام نهایی او منوط به برگزاری جلسه میان وی، غیاثی و عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم شده بود که جلسه برگزار نشد و در نهایت نام خود مهدی غیاثی که به دنبال تعیین تکلیف نماینده فوتسال قم بود به عنوان سرمربی اعلام شد!

چنین اتفاقی باعث شد تا در قم از کردی به عنوان دومین مربی ای که اسیر بازی‌های پشت‌پرده در میان مسئولین فوتسال قم شده و به عبارتی پیچانده شده یاد شود. اتفاقی که کردی حاضر نیست درباره آن صحبت کند اما مشخص است که نام او هم پس از محسن حسن زاده برای انتخاب سرمربی جدید قمی‌ها، پل شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶

اقای جعفرعابدی نمیخوای تحلیل کنی توضیح بدی خخخخخ حسن زاده و کردی سکوت کردن تو که خوب برای غیاثیا قلم میزنی و ….ولی مردم باهوشن همه چیزو میدونن

نام ... جمعه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳

ماه پشت ابر نمیمونه. خدا مارو ببخشه چقد پشت سر آقای حسن زاده بد گفتیم.حالا ک آقای کردی رو هم پیچوندن دیگه مشخص شد ک میخواستن اینا بازیچه باشن. هرجا هستن موفق باشن.

فوتسال قم رو به نابودی شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱:۰۶

آقا رضا هم خیلی مربی خوبیه . بابا اصلا کل سیستم ورزش مون مشکل داره یکی باید این تیم رو بخره و کلا از پایه بسازه. تیم های پایه داشته باشه مدرسه فوتسال داشته باشه !! حسن زاده از تیم پایه ی ارم کیش شد اصغر حسن زاده!!! مربی جدید باید دو سه سال بمونه تا نتیجه بگیره باند بازی بره اخلاق بیاد بازیکنا حرفه ای بشنو سراغ قلیون و شب زنده داری و چیزای دیگه نرن ولی در عوض پول خوب بگیرن تماشاگرا با فرهنگ برخورد کنن نه این که لیدر هر کاری خواست بکنه و مدیرعامل هوا شو داشته باشه تا زندان نره!!! فحش تو استادیوم ها نباشه، در آمد زایی بشه و از ورزش پول در آوورد !!! و و و … ولی این داستانا تو ورزش مملکتمون رویاست!!! البته بجز والیبال تقریبا !!!

بازیکن تیم شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱:۲۴

این تیم واین مدیرا لیاقت آقا رضا رو ندارن. مربی که هم مدرس و هم تنها مربی ایرانی که در خارج مربی گری میکنه. فقط همین بگم که ما ضرر کردیم.فوتسال قم و حتی ایران ضرر کرد.انشاءالله هر کجا هستی موفق باشی آقا رضا

مهرداد شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۳۱

آهای پایگاه خبری . جدیدا مطالب مشکوک میذاریا. فکر نکن کسی نمی فهمه.

نام ... شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۵۱

بهتر که حسن زاده وکردی درگیر بازیهای این قوم هفت رنگ نشدند .

فوتسال قم رو به نابودی شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

مری از همه افرادی که کامنت میزارن و معلومه که همه تو جو فوتسال قم هستین فصل پیش معلوم نبود کیا میان کامنت میزارن که اصلا نظراتشون آدمو متعجب میکرد!!! با رفتن بعضی یا دیگه از اون کامنتا هم خبری نیست. ایشالا تیم به دست لایقش بیفته و بتونه بدنسازی خوبی کنه تا بچه ها مصدوم نشن
ای کاش دکتر باقری به کادر اضافه بشن :((((((((((((((((((

نام ... دوشنبه , ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱

قابل توجه دوستان مدیر کل ورزش با مربیگری اقا رضا بدلایلی که خودشون میدونن موافقت نکردن والا تمام باشگاه با امدن ایشون موافق بودن ورزش هم شده عین فرهنگمون ندونسته در مورد همه چیز قضاوت میکنیم